saumfararen Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Med akutt fantasimangel, fant jeg ingen annen løsning enn å starte tråden på følgende kjedelig vis.. Hei! Jeg er førsteårsstudent ved en eller annen Høgskole i det ganske land. Etter et feilvalg på videregående, bestemte jeg meg - i læretiden - at jeg ønsket en "omskolering" ved endt læretid(der ikke alt gikk etter planen). Privatistutdanningen og de nødvendige karakterene var i boks ved sommerferietider i fjor og jeg hoppet på Økonomi- og ledelsestudiet(Bachelor) i august. Har nå studert, regnet og fått forholdsvis gode karakterer iløpet av det første halvåret, og har allerede begynt å planlegge de fremtidige studieårene(tenker da også etter endt Bachelor-utdanning). Ser at skolen tilbyr følgende fagområder: Bedriftsøkonomi, Strategi- og kompetanseledelse, Markedsføring, Prosjektledelse, Regnskap og International Management. Sistnevnte ser jeg på som veldig fristende. Et fagområde som matcher mine behov for en eventuell karriere(hvor utlandet er høyt rangert) og et fagområde hvor studieåret foregår i utlandet. Er det noen her på forumet som har prøvd ut/har erfaringer med International Management fra før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå