heartlife Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Kan en se om en mann har sterilisert seg, noen som vet? Jeg lurer på om det er mange menn som holder det skjult for kvinnen, dvs at han har sterilisert seg... Lenke til kommentar
Lewnix Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Nei, man kan ikke se det. Jeg tror ikke du finner så mange menn som holder det skjult. Heller tvert i mot. Endret 19. februar 2013 av Lewnix Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Som med alle andre kirurgiske inngrep vil det selvsagt være et arr, men disse kan være vanskelig eller tilnærmet umulig å se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080204143546AA0xH3h Ellers tror jeg neppe det er slik som du tror, "at mange menn holder det skjult for kvinnen", heller enn oppfatning du har fått deg på et vist grunnlag. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 jeg bare tenker på hvorfor min kjæreste som har allerede 3 barn selv fra før, tør å ta sjansen på å gjøre meg gravid.... Han tar sjanser... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Her er noen eksempler på arr etter sterilisering: www.vasectomy-information.com/pictures/scars.htm ADVARSEL: DET ER KJØNNSORGANER I BILDENE! (Burde ikke være nødvendig med denne advarselen, men nå fjerner jeg all tvil.) Som du ser er det ikke så lett å se. Arrdannelse er den eneste måten å avsløre det. Untatt å sende inn en sædprøve, men da kan man bare fastslå at mannen er infertil. Ikke at det er pga. sterilisering. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 ja, jeg bare tenker på at når en mann tar store sjanser for noe han sier at han ikke ønsker seg, så kan jo han ha sterilisert seg selv om han påstår at han aldri vil ta noen som helst inngrep der.... Men ser ut som om det er vanskelig å avsløre det via øyesyn.... vet ikke....de får jo lite arr Lenke til kommentar
HadHa Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Hvorfor i alle dager skulle han lyve om det? Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 han har tre barn, og har sagt at han egentlig ikke ønsker seg barn, men at det er ikke krise om jeg blir gravid. Han sier at han tar sjanser med meg, og at han ikke har sterilisert seg, mens jeg er usikker på om han virkelig tar sjanser.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Du får bare stole på han. Lenke til kommentar
HadHa Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Og det høres vell helt greit ut? Jeg ser fortsatt ingen grunn til at han sku lyve om det. Lykke til i forholdet. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 jeg bare tenker på hvorfor min kjæreste som har allerede 3 barn selv fra før, tør å ta sjansen på å gjøre meg gravid.... Han tar sjanser... Fordi han er kåt. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå