Thingster Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Hei, som flere vet har jeg startet ett helt nytt spill, jeg har drevet med html og CSS i lang lang tid å prøver så godt jeg kan med å sette meg ordentlig inni PHP og MySQL jeg har tatt tester for å se hvor god jeg er på dem forskjellige men klarer ikke å nå toppen! Derfor søker jeg en som kan hjelpe meg (free basic) med noen enkle script til mafia spillet mitt Jeg gir selvfølgelig ut FTP og DB info slik at du kan logge inn, spillet mitt er designet nesten ferdig! Resten av designet tar jeg meg av. Men så er det dette med PHP funksjonene som må fikses på, ikke minst litt av sikkerheten. Fint om dere tar kontakt med meg! Jeg er en ivrig nett geek selv så da er vi to! eller skal vi si FLER! PS: du vil få stilling i spillet som MOD om du er sammen arbeidsvillig til å hjelpe meg litt! -Mvh Mikkal Andre Endret 19. februar 2013 av Thingster Lenke til kommentar
RemiM2 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Hvis du skal tjene penger på spillet kan det jo være lurt å love en andel av dette ;P tror ikke det er så mange seriøse utviklere som bryr seg om mod status på et spill. 1 Lenke til kommentar
Thingster Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Hvis du skal tjene penger på spillet kan det jo være lurt å love en andel av dette ;P tror ikke det er så mange seriøse utviklere som bryr seg om mod status på et spill. Tenkte kanskje det var en som ville hjelpe til da (: man vet aldri derfor jeg postet det her ^^for å se om jeg fikk noen svar Lenke til kommentar
Thingster Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Ingen som vil hjelpe en gutt på 17år ? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Du kan leie meg inn som konsulent hvis du vil, tar 750 kr timen. Hvis det blir for mye kan du leie inn noen fra utlandet, som gjerne jobber billigere. Endret 19. februar 2013 av Sk!ppy 1 Lenke til kommentar
Thingster Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Leier inn en polak! hehe, neida Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Har bedre erfaring med å leie inn noen fra asia (Filippinene). Har hørt bra om både http://smashing-web.com/ og http://outsourcing.slopetracker.no/ . Ser ut som nettsiden til sistenevnte er nede. Smashing-Web drives av en nordmann her i Norge, som er bosatt i Filippinene. Lenke til kommentar
Thingster Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Sk!ppy du vil ikke hjelpe meg, snakk om basic funksjon som "Innbrudd" tar ikke lang tid. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Sk!ppy du vil ikke hjelpe meg, snakk om basic funksjon som "Innbrudd" tar ikke lang tid. Hva har du egentlig skrevet selv? Lenke til kommentar
Thingster Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Hva har du egentlig skrevet selv? mente: Sk!ppy vil ikke hjelpe meg.. selv om det var snakk om basic funksjon som "Innbrudd" tar ikke lang tid. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Men hva er det _egentlig_ du har laget? Koden er jo minst 70-80% av jobben... Lenke til kommentar
Thingster Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Men hva er det _egentlig_ du har laget? Koden er jo minst 70-80% av jobben... Her kan du se hva jeg er ferdig med å hva jeg må jobbe mere med / trenger hjelp til (sammen arbeid) spillet har vært i fokus i 1år, altså det vil si ett år siden det hele startet. Link deles ikke ut føre spillet er 100% ferdig. •••Spilletsnavn••• Nyheter ✓ Spillere pålogget ✓ 2 Teknisk-Support [WIP] WM-Crewet [WIP] •••Eiendeler••• Banken ✓ Dokumenter [WIP] Familiesenter [WIP] ••• Offentlig••• Fengsel [WIP] Sykehuset [WIP] Kjøpesenteret [WIP] ••• Reise ••• Flyplassen[WIP] Togstasjonen[WIP] ••• Handlinger ••• Kriminalitet ✓ Biltyveri [WIP] Innbrudd [WIP] Press Spiller [WIP] Hasjplantasje [WIP] ••• Gambling ••• Kron/Mynt ✓ Lotto [WIP] DriftRace [WIP] Blackjack [WIP] •••Kommunikasjon ••• Innboks ✓ Send melding [WIP] MafiaChat ✓ ••• Hjelp | Forum's Forum ✓ Drep / Søk [WIP] Picmaker Hjørnet [WIP] Oppdrag [WIP] ••• Brukerinstillinger ••• Innstillinger ✓ Admin Panelet ✓ Logg ut ✓ Endret 19. februar 2013 av Thingster Lenke til kommentar
nomore Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Ehm... Du har listet opp 31 "punkter" og haket av på fire av de? Det er det du har laget? Og er det _alt_ du har laget? Alt her henger jo sammen, men allikevel har du klart å lage 4 separate ting? 1 Lenke til kommentar
Thingster Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Ehm... Du har listet opp 31 "punkter" og haket av på fire av de? Det er det du har laget? Og er det _alt_ du har laget? Alt her henger jo sammen, men allikevel har du klart å lage 4 separate ting? 10haket. dem jeg er ferdig med, har jobbet i 1uke nå. men søker derfor hjelp. Lite søvn om kveldene for å si det pent. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 mente: Sk!ppy vil ikke hjelpe meg.. selv om det var snakk om basic funksjon som "Innbrudd" tar ikke lang tid. Jeg hjelper deg gjerne, jeg, men ikke uten betalt. Utvikler et slikt spill for en kunde allerede, og det er masse igjen. En så "enkel" funksjon som innbrudd er mer komplisert når du kommer til algorithmen for å regne ut sansyneligheten for å klare det eller ikke. Det skal være vansklig å starte med, og etterhvert bli enklere avhengig av hvor mange forsøk du har utført. Da er trikset å gjøre det så det ikke blir for vanskelig, men heller ikke for lett, og at den samtidig forandrer vanskeligheten etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå