Gå til innhold

LG 27" skjerm IPS277L

Alkohoel

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg skal kjøpe meg to nye skjermer til PCen min. Jeg har sett på mye forskjellig, men ikke funnet noe som jeg liker. Så fant jeg denne skjermen fra LG. Den er svært prisgunstig og ser utrolig lekker ut. Jeg er allikevel usikker på hvor bra den vil fungere til gaming? Er det noen som har noen innspill på om dette er en god monitor for det? Det trenger ikke være en perfekt gaming monitor for profesjonelle gamers, så lenge den fungerer fint og gir et godt bilde. Jeg har satt design veldig høyt på listen over prioriteringer på ny skjerm, og derfor denne falt i smak. Finnes det bedre alternativer der ut?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du skal bruke skjermen til gaming, så tror jeg 1080p kan bli litt lite i enkelte spill på en 27 tommer.

Selv har jeg en Crossover 27QD-P, som er en av de koreanske IPS skjermene med 2560x1440 oppløsning. Bestilte skjermen på Ebay, selgeren satt ned prisen på pakken så jeg slapp toll og moms. Og prisen endte på 2300 kr inkludert frakt!

Jeg er kjempefornøyd med skjermen min, og anbefaler alle som ønsker en 1440p 27 tommer til en gunstig pris, å sjekke ut disse skjermene!

Du kan lese mer om de koreanske IPS panelene i tråden her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...