Joachim_F Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Etter 30 år har verdensrekorden i arkadespillet Q*Bert endelig blitt slått. Les hele saken Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 84 timer i et strekk med q-bert.... står respekt av det. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Ut ifra bildet så ser det ikke ut som han har så mye annet å gjør:P Men vant han noe??? penger, dame, spill, gratis legetime for å se om fingrene enda er i orden etter 3 døgn med arkade spilling:P? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Er bare prestisje, pleier ikke være noe premier utenom en diplom og navnet sitt inn i rekord bøkene. 1 Lenke til kommentar
Albatron Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 For de som vil vite mer om Twin Galaxies og arkadespill-rekorder, anbefaler jeg sterkt dokumentaren (delvis doku-drama) "King of Kong - A Fistful of Quarters". 1 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Fantastisk dokumentar den der ja! Edit: Fistful of quarters Endret 19. februar 2013 av M@R7!N Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Og folk bør dra å se Wreck it ralph/ Rive rolf. Denne filmen er genial laget, og veldig nostalgisk. Fikk veldig lyst å dra på en arcade hall etter jeg så denne filmen. Husker når jeg var 10-12 år og var et par ganger på camping ferie i piteå på Pite Havsbad hvor dem hadde en morsom lekeby slot samt en arcade hall. Her gikk det mange sommerferie kronestykker 1 Lenke til kommentar
Oberlai Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Uff, den filmen var så utrolig skuffende.. Hadde store forventninger ettersom den handlet om spill og -figurer, men det hjalp lite. Noe av det største gjespet jeg har sett på lenge, men pent laget var den. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 For de som vil vite mer om Twin Galaxies og arkadespill-rekorder, anbefaler jeg sterkt dokumentaren (delvis doku-drama) "King of Kong - A Fistful of Quarters". Ja, den er veldig bra! Jeg anbefaler også "Chasing Ghosts: Beyond the Arcade". Mer dyptgående i miljøet rundt Twin Galaxies og den noe tragiske slutten på arcade-gaming. Mindre drama, men mer info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå