lukiano Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Vurderer å skaffe meg viaplay på ps3 Har nettflix fra før og i tillegg vil få viaplay på ps3 Hadde vært fint å høre litt hva andre folk synes. Takk på førhånd Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Det funker bra til å se sport, får mye bedre bilde på PS3 enn jeg får med PCn. Men serie og film utvalget dems er helt håpløst, er også ekstremt rotete å bla i. Jeg måtte også ha playstation + når jeg signa opp første gangen, men trengte av en eller annen grunn ikke det når jeg signa opp igjen forrige uke. Lenke til kommentar
KristofferHavn Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Har Viaplay ordnet opp med Sony nå? Er det mulig å få Viaplay uten PS+? For ifølge Viaplays nettsider var ikke det mulig før ... Lenke til kommentar
lukiano Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 For å få Viaplay på Ps3 så må man ha PLaystation PLus konto Det betyr 399kr for Playstation plus for ett år eller 119 for 3 måneder+199kr/måned for viaplay(TV+FILM+SPORT) 2788kr =1 års forbruk VIAPLAY Jeg tror at det er verdt Lenke til kommentar
KristofferHavn Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 For å få Viaplay på Ps3 så må man ha PLaystation PLus konto Det betyr 399kr for Playstation plus for ett år eller 119 for 3 måneder+199kr/måned for viaplay(TV+FILM+SPORT) 2788kr =1 års forbruk VIAPLAY Jeg tror at det er verdt Ikke dersom du allerede har Viasat parabol og Netflix. Sistnevnte er gratis på PlayStation. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Vel akkurat nå koster det 79 kr for 90 dager Lenke til kommentar
lukiano Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Ikke dersom du allerede har Viasat parabol og Netflix. Sistnevnte er gratis på PlayStation. Viasat parabol????? Jeg har canal digital parabol og har nettflix... Vet ikke helt hva mente du med viasat parabol?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå