Redaksjonen. Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Hvilke saker savner du? Fortell oss hva du vil vi skal skrive mer om Lenke til kommentar
Kasju nøtt Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Bygg en vannkjølt gaming HTPC! 1 Lenke til kommentar
Racazar Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Flere guider hvor dere lærer bort språk (html, css, osv.) hadde vært fint! Dere hadde en bra om PHP, men gjerne lag flere. Også en guide om Photoshop hadde vært kult. Kult at dere tar i mot forslag fra lesere. 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg Nødstopp Skrevet 19. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 19. februar 2013 Leking med hardware kan det aldri bli nok av. Dere har publisert en rekke gode slike i det siste. Av andre artikler er det alltid gøy med skikkelige tester av nyere hardware, og det hadde vært fint om vi fikk se litt flere artikler rundt vannkjøling, da både tester og nyheter. 11 Lenke til kommentar
smileyy Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Vil gjerne lese mer om Oculus Rift, etterhvert som den gjør sitt inntog. Dev kit'en sendes ut neste månede, og fortjener definitivt en hel del oppmerksomhet! Ellers, er dere veldig flinkte til å skrive om HW. Kjølepasta i form av mat artikkelen deres var genial! Veldig morro å lese! Vil har mer av dette! 5 Lenke til kommentar
Sprokket Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 PowerShell og Windows server 2012, gå litt i dybden 3 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) - Litt mer analyser av ytelse vs pris - Oppsummeringer av programvare innen ulike felt. F.eks backup-programvare. (Det ligger noen gamle opplistingsartikler i arkivet, men jeg ønsker noe mer) Endret 19. februar 2013 av Simen1 7 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Disse "småsprø" eksperimentene deres har jeg elsket. Gjør gjerne flere av disse. Samtidig hadde det vært greit med noen lettfattelige guider på forskjellig hardware- og softwareutfordringer. Hva bør man f.eks. fokusere på når man oppgraderer en maskin. Eller hva betyr alle forkortelser? Hvordan fungerer de forskjellige komponentene i maskinen? Hva er egentlig en prosessor-arkitektur og hva skiller disse fra hverandre? Dere ser hvilken gate jeg tenker. 6 Lenke til kommentar
TeaRex Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Flere guider hvor dere lærer bort språk (html, css, osv.) hadde vært fint! Dere hadde en bra om PHP, men gjerne lag flere. Også en guide om Photoshop hadde vært kult.Kult at dere tar i mot forslag fra lesere. Denne er jeg med på! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Også en guide om Photoshop hadde vært kult. Det er allerede en videoserie om Photoshop (1 film pr uke) http://www.akam.no/artikler/?t[0]=395 Men hadde vært moro om dere fikk laget videoserie til feks Adobe Premier også. Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Mer Linux! Dere var ganske flinke på dette før, men nå er det jo nesten ingenting 4 Lenke til kommentar
Storebj0rn Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Disse "småsprø" eksperimentene deres har jeg elsket. Gjør gjerne flere av disse. Enig. en "langtidstest" av ketchup som termisk pasta bør komme først i køen:-) Endret 19. februar 2013 av firefox Lenke til kommentar
Populært innlegg arnzn Skrevet 19. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 19. februar 2013 Linux! 11 Lenke til kommentar
morten-89 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Savner nyheter om prosjektorer. Test gjerne også noen om det er mulig. Bruker selv en prosjektor som monitor og tv, og det er virkelig "the holy grail" av skjermer :-) Endret 19. februar 2013 av morten-89 3 Lenke til kommentar
MikalD Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Flere artikkeler om besøk til Norske/utenlandske bedrifter/selskaper som dere har hatt noen artikkler om. Ting som hvilken teknologi de bruker, server park, hovedkvarter osv. Et eks kunne vært hvordan NetFlix streamer. Hvilken hardware de bruker, software, oppset. Eller hvordan Corsair går frem når de lager vifter osv. Også mye mer innhold om Linux. 3 Lenke til kommentar
StianGamer889 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Usikker på om Hardware.no ligger under dette, men jeg vil gjerne høre mer om Arduinoer og Raspberry Pi's, feks, vise litt flere prosjekter, kanskje lage noen guider om RPi og Arduino vis noen fra Tek/Hardware.no kan sånt, det hadde isåfall vært awesome 4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Linux! Oh yes. Alternative OS er et godt forslag. 4 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Flere tester av datakomponenter hadde ikke skadet. Kanskje testet ut skjermer også 1 Lenke til kommentar
OliverDH Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Test beastskjermkort, og beastprosessorer Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 19. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg skulle også ønske en guide for å bygge om en gammel PC til en "ruter" og hvordan sette opp denne med en Linux-distro. 11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå