poffy Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Kjøpte en ekstern HD til samboer til Jul. Så kommer problemene som det så ofte gjør. Meningen var å kunne bruke den til bode x boksen og til pc etc eventuelt. Også har du det da at med FAT 32, så kan du bare overføre 4 GB og de fleste spill som er og kommer er på langt mer enn bare 4 GB. Jeg har ikke MAC, så jeg får ikke formatert den til HFS i den og xp leser alene heller ikke HFS. NTFS liker vist x boksen dårlig etter det jeg har fårstått. Å jeg har ikke lyst til å samkjøre tv, pc og alt i det trådløsenett verket. Mac disk lyder jo som noe en da trenger, men det koster litt for det programmet da og jeg har vel egentelig tenkt bare å få den eksterne hd formatert en gang og ikke noe som skal være i bruk hele tiden og da er den kostaden litt stor i forhold til bruket på en måte. Har dere noe peilig på en annen måte å få gjordt dette på eller hvet dere om ett annet programm noe ala Mac drive ? Endret 19. februar 2013 av poffy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå