Zyztem Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) feil plassering av innlegg Hei! Det er sikkert mange der ute som snart skal, eller evt. nylig har tatt oppkjøring på bil. Jeg er selv i den nerve pirrende fasen hvor det er 2 uker igjen til oppkjøring. Føler selv at jeg har kontroll, men er redd for nervene under selve prøven. Jeg lurer på om det er noen som har noen gode ting jeg må øve spesielt på nå de siste ukene, som kan komme til nytte på prøva. Alle svar som blir gitt her kommer nok til å hjelpe flere enn meg håper jeg! Så om du har noe å dele vær så snill og del så jeg og andre kan spare litt penger Hadde vært utrolig flott, ha en god kveld\ natt videre alle sammen! Mvh Edward Endret 19. februar 2013 av Zyztem Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Vel husker jeg ikke fikk sove dagen før oppkjøringsdagen, så hadde så og si døgnet, så drakk et par redbull og tok det litt på sparket men sto overaskende nok Lytt til sensor hvis han sier noe, husker han nevnte at vinduet var skittent og prøvde da å hviske det bort,m en var tydligvis på innsiden og gjorde ikke noe med det. Han sa på slutten at jeg da burde stoppet og vasket rute invendig og kjørt videre. Lenke til kommentar
Zyztem Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Vel husker jeg ikke fikk sove dagen før oppkjøringsdagen, så hadde så og si døgnet, så drakk et par redbull og tok det litt på sparket men sto overaskende nok Lytt til sensor hvis han sier noe, husker han nevnte at vinduet var skittent og prøvde da å hviske det bort,m en var tydligvis på innsiden og gjorde ikke noe med det. Han sa på slutten at jeg da burde stoppet og vasket rute invendig og kjørt videre. Hey! Takk for svar, og beklager for feil plassering av innlegg (a) Men uansett, tror du at sensoren kan la vær og bestå meg om jeg er nærvøs liksom, ikke for å kjøre bil, men om han\hun tror jeg er nærvøs for å kjøre bil generelt? siden jeg tror nærvene kan spille inn på oppkjøringen ;S Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Hvis nærvene dine gjør at du gjør kraftige feil så ja. Jeg kommenterte ting jeg gjorde under oppkjøring (om det er klaring til å kjøre ut etc) og det virket som sensor likte at jeg gjorde det, ellers hadde jeg en litt humoristisk tone for å holde meg rolig og mulig distrahere sensor Lenke til kommentar
Zyztem Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Hvis nærvene dine gjør at du gjør kraftige feil så ja. Jeg kommenterte ting jeg gjorde under oppkjøring (om det er klaring til å kjøre ut etc) og det virket som sensor likte at jeg gjorde det, ellers hadde jeg en litt humoristisk tone for å holde meg rolig og mulig distrahere sensor Haha! Høres bra ut! Må prøve å få sensoren på talefoten jeg å! Takk skal du ha Lenke til kommentar
( ) Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Det med å kommentere egen kjøring/trafikkbilde/praktiske ting mens man kjører opp, er fornuftig av to grunner: For det første har det en tendens til å roe nerver, og for det andre gir det ekstra informasjon til sensor, slik at vedkommende får en bedre mulighet til å vurdere kandidaten. Så, joda, jeg tror faktisk at min kommentering på oppkjøringen var til min fordel... Faremomentet er hvis man blir så nervøs at man begynner å bable usammenhengende - men da kan det kanskje være et tegn om at man kunne trenge noen timer til med kjørelærer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå