Klatt3n Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Ohoi, kjæresten min ble for en stund tilbake siden kontaktet av ei jente på Facebook som vi tror er falsk. Hun sendte henne en melding og skrev at hun syntes kjæresten min var pen og hun lurte på om hun var bifil. Kjæresten min svarte ikke. En måned senere tar samme person kontakt igjen og spør på nytt. Hun svarer og spør hvorfor hun er nysgjerrig. Personen skriver tilbake og sier hun er "nysgjerrig, horny som jeg er" (ordrett). Ifølge profilen hennes går hun på UiB og studerer botanikk (det er vel ikke en linje der så vidt jeg vet?). Hun har to profilbilder, ingen av noen kommentarer og få antal likes. Ingen har noensinne skrevet på veggen hennes, annet enn to personer og begge to har spurt "hvem er du?" Hun er hovedsaklig venn med veldig pene jenter (som ofte har type "vulgære" profilbilder á la pupper og rumper) og har lastet opp bilder av både det ene og det andre som ikke helt passer seg på Facebook. I tillegg finnes hun ikke i studentregisteret på UiB. (Har søkt henne opp av ren nysgjerrighet.) Så. Basically. Er det noen som kjenner igjen bildet av jenta hun gir seg ut for å være, evt kjenner igjen jenten på bildet og vet noe om henne? Hah. Slett gjerne posten om det ikke er passende innhold. (PS: Har prøvd reverse google images og tineye, finner ingen treff. Snakker forsåvidt mot at hun er ekte. Noen tanker?) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Dette er rart av deg.. Er jo bare en svett kar som har lyst på nudes av kjæresten din. Hvorfor ikke bare la det ligge? Tviler på at du kommer noen vei. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 Er rett og slett bare nysgjerrig egentlig. Tenkte jeg kunne være en white knight og evt finne jenta (dersom hun er norsk, evt bekjent av hvem enn det er som er bak brukeren) og fortelle henne at noen "bruker" henne. Meh, jeg vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Du burde rapportere profilen til Facebook så den kan bli tatt ned. Da gjør du ihvertfall jenta en tjeneste. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Shit! På det første bildet der ligner hun veldig på ei jeg har gått i klasse med. Men er nok ikke henne. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Shit! På det første bildet der ligner hun veldig på ei jeg har gått i klasse med. Men er nok ikke henne. Visste du at 25 kommer etter 24? Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 22. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2013 Har så klart rapportert henne, men syntes ikke Facebook er videre effektive når det gjelder slikt. (Ref http://www.an.no/nyheter/article6510076.ece) Lenke til kommentar
Danek Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Anmeld det til politiet. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2013 Profilen er fjernet! Samme er den jeg linket i forrige post. Flinke Facebook! Lenke til kommentar
KnullePetter Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Anmeld det til politiet. Morsom du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå