baguett Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Den gamle laptopen fra VGS-tiden har streiket, alt fryser veldig ofte, kan holde på i 1 time før det blir normalt igjen, så har sett meg lei og kjøper ny pc nå. (har prøvd 3 forskjellige OS, og har renset cpu-vifta og masse andre ting har jeg også prøvd). Siden jeg bare skal bruke pcen når jeg er hjemme (bor på hybel) så skal den ikke koste over 3,5k. Helst fra Expert eller elkjøp så jeg kan kjøpe den fysisk i butikk, vil helst ha den før helga. Den må kunne klare å dra f.eks. TV2 Sumo + 4-5 faner oppe samtidig uten å lagge. Skal ikke spille noe serlig på den. Expert har jubileumssalg nå, hva tror dere om f.eks HP Touchsmart 15-B156EO elller Asus VivoBook S200E? De koster begge 2,999 og har touchskjerm og windows 8. VivoBooken har rimelig dårlig CPU, men vet ikke noe om AMD. Endret 18. februar 2013 av baguett Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 (endret) http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/SATC850D12P/toshiba-satellite-15-6-barbar-pc-c850d-12p Jeg tror denne er et godt valg. Den koster 95 kr mer enn budskjettet ditt, men du aner ikke hvor nyttig 4 gb ekstra med ram kan være. Den har ikke akkurat en veldig kraftig cpu, men dener godt nok til en internett pc. Den har 1 gb gpu minne, så jeg tror du skal kunne spille lette spill hvis du får lyst til det. PS: hvor mange faner du kan ha oppe på en gang er avhengig av hvor raskt nett du har. Jeg vil anbefale at du bruker Google Chrome. Endret 22. februar 2013 av Heika98 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå