Freakdude1997 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Hei Jeg vet ikke helt om dette er den rette plassen, men jeg prøver. Er det noen her som vet om noen bra nettbutikker der de selger billige bluray og dvder. Hvis det er nettbutikker i utlandet, vil jeg at filmene skal ha norsk tekst. Lenke til kommentar
^^. Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Vil anbefale Kelkoo! De har en løsning der de sammenligner prisene, mellom forskjellige nettbutikker så du slipper å dra rundt å lete selv. Håper du finner det du vil ha . Lenke til kommentar
Freakdude1997 Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 Takk Lenke til kommentar
masterchief Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Amazon.co.uk er også billig, bare husk 200 kroners grensen. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 play.com desverre skrives det veldig skjeldent om det er norsk tekst, men noen ganger noterer folk dette i kommentarer på filmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå