Freidig Skrevet 18. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Beslutninh er tatt! :-) Endret 20. februar 2013 av Freidig Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 18. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2013 Synes håret var rimelig pent på begge bildene, dog litt vanskelig å se hvordan håret faller på det første bildet. Så lenge håret ser friskt og sunt ut kan du velge og vrake. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2013 Kort hår er egentlig minst like fint, og sånn som jeg ser det, så har du en ansiktsform som gjør at du kan kle alt fra pixie til hofte-lengde. Jeg synes den korte bob-aktige sveisen rammet inn ansiktet ditt kjempebra, og hvis du i tillegg er mer komfortabel med kort hår selv, så er det vel egentlig ikke et valg en gang. Kort! Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2013 Dere overbeviser meg altså. Kanskje jeg bare skal hoppe i det og farge det og klippe det igjen. Hvis jeg blir misfornøyd så vokser det jo ut igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå