CasterAnd Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Kom over Origin Generator for en liten stund siden, hadde det så utrolig gøy at jeg ville starte en liten tråd med både mine og andres morsomme innslag Origin Generator: http://en.seoi.net/yurai Hvis du ikke vet hvor du skal laste opp bildene kan du for eksempel bruke Imgur. Regler: - Du MÅ poste et bilde fra Origin Generator. Du kan gjerne kommentere andres bilder, men da under ditt eget bilde. Ellers håper jeg at resten er selvforklarende slik som det er med de fleste andre slike tråder, og som det er med Diskusjon.no's retningslinjer Da begynner jeg med et par enkle ord, humret spesielt med Hardware.no... Neida, dere er ikke *så* forferdelige: Endret 18. februar 2013 av CasterAnd Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 1 Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 ... Ooh! ... eeew! .... what!!? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Tatt fra Wikipedia. Mosaic is the art of creating images with an assemblage of small pieces of colored glass, stone, or other materials. It may be a technique of decorative art, an aspect of interior decoration, or of cultural and spiritual significance as in a cathedral. Small pieces, normally roughly quadratic, of stone or glass of different colors, known as tesserae, (diminutive tessellae), are used to create a pattern or picture. Men jeg bruker jo Paint! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Lol'd Endret 19. februar 2013 av TMB 1 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Endret 19. februar 2013 av Rolf_X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå