smort1 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Hvor jeg går! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Bra vinterstemning her. Natur er der det visst nok av i landet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Ser ut til at skiføret er i orden hos deg. Fint vintermotiv som lokker frem skiløperen. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Fint vinterlandskap Svein, som på Andøya Ha en fin dag Mvh Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Bra vinterstemning her. Natur er der det visst nok av i landet. Takker, h-a! Ja, det er nok av veldig mye her i landet. Vi er priviligerte! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Ser ut til at skiføret er i orden hos deg. Fint vintermotiv som lokker frem skiløperen.Mvh Melvin Takker, Melvin! Bildet er nok fra et tidligere år, men skiføret er såvidt ok nå også, men mye mindre med snø enn føråret... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Fint vinterlandskap Svein, som på Andøya Ha en fin dag :)Mvh Leif Takker, Leif! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Takker, Leif! Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Stemningsfullt vinterbilde der hele dybden virker godt. Fin komposisjon og lys. Skriften på skiltene tar litt oppmerksomhet ettersom jeg irriterer meg over at jeg ikke ser hva som står. Jeg tror du skulle gått et par-tre meter til venstre for å skjule skriften helt. Kanskje? Lenke til kommentar
se# Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Flott vinterbilde, men enig med Flyndrefjes at skiltets plassering ikke er ideell. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Stemningsfullt vinterbilde der hele dybden virker godt. Fin komposisjon og lys. Skriften på skiltene tar litt oppmerksomhet ettersom jeg irriterer meg over at jeg ikke ser hva som står. Jeg tror du skulle gått et par-tre meter til venstre for å skjule skriften helt. Kanskje? Takker, flyndrefjes! Mht. skiltet, så er det nok med kun for egen interesse, så kunne nok vært det foruten her inne ja... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Flott vinterbilde, men enig med Flyndrefjes at skiltets plassering ikke er ideell. Takker, se#! Ikke uening i det med skiltet, nei! Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Flott. Her føler jeg at man kan stoppe opp, trekke pusten dypt og nyte utsikten utover et nydelig vinterlandskap Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2013 Flott. Her føler jeg at man kan stoppe opp, trekke pusten dypt og nyte utsikten utover et nydelig vinterlandskap Takker, Krismeko! Og det var akkurat det jeg gjorde, ja.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg