toy_man Skrevet 18. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2013 Hei Er på utkikk etter nye ørepropper/hodetelefoner etter at min AKG K840 har klikket for andre gang med samme feilen. Og begynner å bli nokså lei. Derfor har jeg sett litt på in ear ørepropper og muligheten for formstøping. Og lurer med det om det er noen som har erfaring med dette. Om det er verdt å bruke tid og penger på det? Og hvor god blir kvaliteten i forhold til ordinære propper? Jeg vil gjerne ha: -Bra støy reduksjon - Oppnår jeg bedre støyreduksjon med formstøpte enn vanlige? -Komfortable (gjerne over 2-3 timer) -Pris kan være på rundt 3000,- (var det AKG K840 kostet sånn ca) -Helst mulig å formstøpe i Bergen -Må kunne brukes til trening (sitte godt, men regner med at formstøpte gjør akkurat det) Jeg har sett på disse http://hantek.no/in-ear/acs-t3-single-driver-iem Trenger flere forslag. Setter stor pris på all hjelp:) Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 20. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2013 Du kan ta avstøpningen selv, eller gå til en "ørelege" og få det gjort der. Det er ikke vanskelig å gjøre det selv. Ellers kan jeg ikke hjelpe deg så mye mer, da jeg fremdeles venter på mine første formstøpte propper selv. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 23. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2013 Du får gjerne lese min relativt lange post her. Det kan hende du får svar på et par av dine spørsmål. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2013 Finnes det noen liste/oversikt over hvor man kan støpe formen som man så sender inn til Hantek? Det virker som om det er en temmelig vanlig utført handling i forbindelse med hørselshemmelser, men ikke pokker om jeg finner noen i nærheten av Elverum. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 2. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2013 Ring og hør med Vestad ØNH. Ellers kan det se ut som om du må ut og kjøre. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. april 2013 Rapporter Del Skrevet 5. april 2013 Dette er jo temmelig langt ned på den finansielle prioriteringslista, så jeg har ikke hastverk - spesielt med min nåværende økonomi :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå