Sl0wpr0 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Har akkurat vært å henta et G19 keyboard fra logitech, men jeg får den ikke til å reagere med pcen, den ville liksom ikke.. Noen med noen som helst ide om hva dette kan være? Hehe Lenke til kommentar
Sl0wpr0 Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 Har prøvd å finne ut hva det er i 32 minutter nå, men vet ikke hva dette er for noe. Det lyser og alt fra keyboardet, men jeg er forsatt ikke kobla til så jeg kan skrive med det, har ingen en eneste anelse? Lenke til kommentar
Sl0wpr0 Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 Problemet nå er at jeg fikk den til å funke på laptopen, men det er ikke den jeg gamer på, så hva i svarte er problemet? Jeg skjønner det faen meg ikke, hehe... Begynner å bli smått irritert ... Lenke til kommentar
otl Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 prøvd å restarte maskinen? Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Lagt inn nyeste driver? Og har du satt i både USB kabel og strømforskyningen? Lenke til kommentar
Sl0wpr0 Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 prøvd å restarte maskinen? Opptil flere ganger Lagt inn nyeste driver? Og har du satt i både USB kabel og strømforskyningen? Driverne jeg har fått med og de som kommer fra nettsiden har jeg prøvd, men ingenting funker. Prøvde den jo opp med skolepcen,og der funket det. Kan ikke se problemet med at den ikke funker opp med en pc som er 10 ganger bedre Lenke til kommentar
Sl0wpr0 Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 Alle tastene funker på en måte, uten at å måtte skrive, har jo testet den allerede på laptopen (som jeg har sagt flere ganger) G+ tastene funker og alt ekstra, men av en eller annen grunn fungerer ikke selve tastaturet opp mot dataen min. Lenke til kommentar
Sl0wpr0 Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Her ser man at den finner jo alt, og den er klar for bruk Her ser man at datamaskinen (windows) ikke finne tastaturet Her kan man se at jeg får opp to keyboarder av G19 (det andre keyboardet er det gamle jeg bruker nå) Både de nest siste og siste bilde er tatt fra da windows finner feilen, men vet ikke hva de kan gjøre, hva i svarte gjør jeg nå? Takk for all hjelp! Må jeg prøve å installere driverne til logitech, eller hva må jeg? Endret 18. februar 2013 av Sl0wpr0 Lenke til kommentar
Sl0wpr0 Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Skal jeg ta også delete de og prøve å installere på nytt? (A som er capslocken vil ikke lyse etter jeg prøver å trykke den ned, 1 som er numlocken vil ikke lyse etter jeg har trukket den ned, jeg vet ikke hva som er problemet, ser ut som tastene ikke går opp mot pcen på en eller annen måte) Som dere ser på bildet der jeg har satt en runding rundt, er det ingen av dem som lyser Endret 19. februar 2013 av Sl0wpr0 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Prøvd en annen USB-port? Må jeg prøve å installere driverne til logitech, eller hva må jeg? Ja, er nødvendig med driverene til tastaturet for at det skal fungere ordentlig. http://www.logitech.com/no-no/support/G19-keyboard-for-gaming?section=downloads&bit=64&osid=14&selectedFile=http%3A%2F%2Fwww.logitech.com%2Fpub%2Ftechsupport%2Fgaming%2Flgs840_x64.exe Endret 20. februar 2013 av Merko. Lenke til kommentar
Sl0wpr0 Skrevet 20. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg har testa hver usb inngang på pcen, ser ikke ut som pcen finner det i det hele tatt, har nå prøvd å laste ned driveren flere ganger, aner ikke hva jeg skal gjøre.. Noen idé om hva jeg skal prøve med usb-huben eller i det hele tatt noen idéer om hva som kan være galt? Lenke til kommentar
aam01 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Ja, du sier det selv nå. Problemet er at du kobler tastaturet via en USB-hub. Prøv å sett det direkte i en av USB-portene bak på hovedkortet. Lenke til kommentar
Sl0wpr0 Skrevet 20. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2013 Aha, men det funket ikke dette heller, jeg river av meg håret her jeg sitter, ingen har hatt det samme problemet, begynner å lure på om det er noe med hovedkortet eller hva dette er... Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre etter alt dette, det funker forsatt ikke.. Lenke til kommentar
Sl0wpr0 Skrevet 20. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2013 Det som er rart nå, er at jeg prøvde det på programmet til ASUS (altså motherboarded mitt) før windows starter, og der funker det.. Lenke til kommentar
aam01 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg regner med at det er UEFI / BIOS du får det til å virke i ut i fra beskrivelsen din. I så fall er det ikke USB-portene som er problemet, men windows. Har du forsøkt å slette alt som har med tastatur / Logitech å gjøre i kontrollpanel - program først og deretter se om det virker uten å installere driver? Lenke til kommentar
Sl0wpr0 Skrevet 21. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Jeg prøvde via Programmer og funksjoner, dermed å restarte pcen.. Installere alt på nytt, men det funker ikke... Prøvde også å finne mappen og slette den, deretter ta å fjerne det via Programmer og Funksjoner, men dette funket heller ikke.. Dette passer egentlig perfekt inn, siden jeg har en ssd som jeg skal legge operativsystemet mitt på, så dermed kan jeg installere det på nytt igjen og sjekke om det blir noe problemer ut av det. (Og ja, det stemmer også at jeg var på UEFI/BIOS'en til asus).. Jeg har prøvd ut mye rart, begynner å lure nå på hva problemet er.. Endret 21. februar 2013 av Sl0wpr0 Lenke til kommentar
Sl0wpr0 Skrevet 22. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2013 Etter jeg installerte operative systemet på nytt fungerer det som bare det, alle sammen.. Hjertelig takk for alle svarene og det dere trodde var feil, det er digg at det funker! Takk igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå