Gå til innhold

[Løst] G19 keyboard får ikke connecta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

prøvd å restarte maskinen?

Opptil flere ganger

Lagt inn nyeste driver? Og har du satt i både USB kabel og strømforskyningen?

Driverne jeg har fått med og de som kommer fra nettsiden har jeg prøvd, men ingenting funker. Prøvde den jo opp med skolepcen,og der funket det. Kan ikke se problemet med at den ikke funker opp med en pc som er 10 ganger bedre

Lenke til kommentar

Alle tastene funker på en måte, uten at å måtte skrive, har jo testet den allerede på laptopen (som jeg har sagt flere ganger) G+ tastene funker og alt ekstra, men av en eller annen grunn fungerer ikke selve tastaturet opp mot dataen min.

Lenke til kommentar

post-292439-0-31737900-1361227380_thumb.png

Her ser man at den finner jo alt, og den er klar for bruk

post-292439-0-18436300-1361227381_thumb.png

Her ser man at datamaskinen (windows) ikke finne tastaturet

post-292439-0-08951300-1361227384_thumb.png

Her kan man se at jeg får opp to keyboarder av G19 (det andre keyboardet er det gamle jeg bruker nå)

post-292439-0-92289700-1361227382_thumb.png

post-292439-0-97974100-1361227381_thumb.png

Både de nest siste og siste bilde er tatt fra da windows finner feilen, men vet ikke hva de kan gjøre, hva i svarte gjør jeg nå?

Takk for all hjelp! :)

Må jeg prøve å installere driverne til logitech, eller hva må jeg?

Endret av Sl0wpr0
Lenke til kommentar

Skal jeg ta også delete de og prøve å installere på nytt? post-292439-0-76323000-1361228298_thumb.png

(A som er capslocken vil ikke lyse etter jeg prøver å trykke den ned, 1 som er numlocken vil ikke lyse etter jeg har trukket den ned, jeg vet ikke hva som er problemet, ser ut som tastene ikke går opp mot pcen på en eller annen måte)

Som dere ser på bildet der jeg har satt en runding rundt, er det ingen av dem som lyser

post-292439-0-78177100-1361228684_thumb.jpg

Endret av Sl0wpr0
Lenke til kommentar

Prøvd en annen USB-port?

Må jeg prøve å installere driverne til logitech, eller hva må jeg?

Ja, er nødvendig med driverene til tastaturet for at det skal fungere ordentlig.

http://www.logitech.com/no-no/support/G19-keyboard-for-gaming?section=downloads&bit=64&osid=14&selectedFile=http%3A%2F%2Fwww.logitech.com%2Fpub%2Ftechsupport%2Fgaming%2Flgs840_x64.exe

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Jeg har testa hver usb inngang på pcen, ser ikke ut som pcen finner det i det hele tatt, har nå prøvd å laste ned driveren flere ganger, aner ikke hva jeg skal gjøre..

Noen idé om hva jeg skal prøve med usb-huben eller i det hele tatt noen idéer om hva som kan være galt?

Lenke til kommentar

Aha, men det funket ikke dette heller, jeg river av meg håret her jeg sitter, ingen har hatt det samme problemet, begynner å lure på om det er noe med hovedkortet eller hva dette er... Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre etter alt dette, det funker forsatt ikke..

Lenke til kommentar

Jeg regner med at det er UEFI / BIOS du får det til å virke i ut i fra beskrivelsen din. I så fall er det ikke USB-portene som er problemet, men windows. Har du forsøkt å slette alt som har med tastatur / Logitech å gjøre i kontrollpanel - program først og deretter se om det virker uten å installere driver?

Lenke til kommentar

Jeg prøvde via Programmer og funksjoner, dermed å restarte pcen.. Installere alt på nytt, men det funker ikke... Prøvde også å finne mappen og slette den, deretter ta å fjerne det via Programmer og Funksjoner, men dette funket heller ikke..

Dette passer egentlig perfekt inn, siden jeg har en ssd som jeg skal legge operativsystemet mitt på, så dermed kan jeg installere det på nytt igjen og sjekke om det blir noe problemer ut av det. (Og ja, det stemmer også at jeg var på UEFI/BIOS'en til asus)..

Jeg har prøvd ut mye rart, begynner å lure nå på hva problemet er..

Endret av Sl0wpr0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...