ans1 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Søndag kl 1400 sluttet min s3 og sende/motta meldinger og telefonsamtaler. Nå får jeg heller ikke koblet telefonen til Netcoms telenett av en eller annen årsak. Har vært i kontakt med tre forskjellige netcom kundebehandlere idag, hvor alle kunne fortelle at nettet i mitt område fungerte bra og spurte om jeg hadde prøvd å slå av og på telefonen. Etter dette var alle rådville og jeg har nå blitt latt igjen til meg selv virker det som. Ville bare advare alle om den dårlige erfaringen jeg hadde idag, og hvis noen har forslag til hva jeg kan gjøre gjerne hjelp. Problemet er altså at der man velger leverandør mellom Telenor og Netcom kan jeg alstå ikke velge Netcom, forsåvidt ikke telenor heller. Den fungerte fint til søndag kl 1400. Edit - kan surfe via 3g, men ingenting annet. - og har nok bommet på hvor dette innlegget skulle, klarer ikke flytte det selv. Endret 18. februar 2013 av ans1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå