Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Blackwidow Ultimate 2013 "glemmer" pause|break

Anbefalte innlegg

Hei!

Koblet idag opp mitt nye blackwidow ultimate 2013 tastatur, og dette fungerte både vel og bra, men oppdaget at når jeg spiller League of Legends (Har ikke testet andre spill enda), så slutter break knappen å funke. Jeg oppdaget dette da jeg bruker break knappen til å åpne steam overlayen.

Restarta dataen etter jeg var ferdig og da funket knappen igjen, men så fort jeg starter opp LoL igjen så slutter den å fungere...

La også merke til at hvis jeg går inn på steam settings etter at den har sluttet å fungere å trykke på break så oppdager steam denne som "none"

Etter en restart er den i orden igjen og Steam oppdager den som break igjen...

Hvis jeg bruker f.eks Shift+Tab som overlay snarvei så fungerer det som det skal både før og etter LoL

Kjører Razer Synapse 2.0 driveren på windows 8 64Bit pro

Det står på razerzone at dette skal støtte windows 8, men velger likevel å tro at det er noe krøkk med driveren eller noe i den dur på grunn av windows 8...

Så spørsmålet blir vel da, noen som har forslag til hva jeg kan gjøre for å få løst dette problemet?

Hadde et Logitech G19 før og hadde ikke samme problemet på dette

Edit: Ser også at etter at steam ikke oppdager den som break så oppdager selve driverprogrammet fortsatt knappen som break...

edit2: Hvis jeg sletter Synapse og kjører uten driver så fungerer det med break igjen... så er da noe krøkk med synapse... så da får jeg vel kjøre annen hotkey for steam inntil videre med mindre det er noen her som har fix på det?

Endret av hinough
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...