Gjest medlem-98070 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Har en maskin jeg satte sammen for ca et år siden som har vært veldig rask og stabil til nå. Men vært litt uforsiktig med virusbeskyttelse og lagt inn en del filer så regner med at det kan ha kommet inn noe dritt. PC-en er i hvert fall helt sinnsykt treig, får nesten ikke brukt den. Prøvde advanced systemcare. Etter installasjonen restartet maskinen, og nå vil ikke windows laste inn... står bare at jeg skal trykke ctrl+alt+del for å restarte, og så går det bare i loop. Prøvde å boote fra windows cd-en (Windows 7), men akkurat det samme skjer. Har noen tips? Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Bump! Windows laster ikke, ingen av repair funksjonene på windows 7 cd-en fugnerer heller. Har jeg noe annet valg enn å reinstallere windows? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Prøv å se om du kan starte opp via en live ubuntu cd. Derifra kan man ofte se om det kanskje er en defekt hd som gjør at du ikke får startet, hvis ikke kan du prøve å bruke verktøy derifra for å skanne for virus (feks via en online scan). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå