Cooky Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Denne er den eneste andre jeg kan finne Fristet nok ikke så mye den heller, men jeg klarer nok å finne en til slutt Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Fristet nok ikke så mye den heller, men jeg klarer nok å finne en til slutt Fant endelig flere Hva med denne? Lenke til kommentar
Cooky Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Fant endelig flere Hva med denne? Nei, den var ikke så fin å se på. Men jeg har nå da bestilt meg en Vaio S pc som ifølge Sony burde være på døra mi innen 2-3 uker Prisen ble på ca. 9000,- Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 En link til pc'n hadde vært fint. Kjekt for alle som prøvde å hjelpe deg, for å se hva du endte opp med.. Lenke til kommentar
Cooky Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 En link til pc'n hadde vært fint. Kjekt for alle som prøvde å hjelpe deg, for å se hva du endte opp med.. http://www.sony.no/product/vaio-s-serien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå