Sexylubb1 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Da ser jeg tydeligvis bare når Bayern får. Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Bayern ser knallsolide ut, blir overrasket om de ikke både tar seg til finale og vinner hele sulamitten i år. Ser uansett kjørt ut for Arsenal. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 3-1 til Bayern. Jaja. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Bayern er rett og slett milevis bedre enn oss. Fullt fokus på ligaen nå. Håper spillerne forstår hvor viktig det er at vi klarer fjerdeplassen. Lenke til kommentar
N. Tveranger Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Dine ord er hørt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Bayern er et veldig bra fotballag ja. Det er lite annet å konkludere med i denne kampen utover at innsatsen til Arsenal ikke så helt bra ut i deler av første omgang. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Arsene Wenger went straight down the tunnel - He didn't shake hands with Jupp Heynckes. Classy. 1 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Et par skudd på mål, blir generelt rasspult, får et mål vi ikke skulle hatt og Wenger tar ikke Heynckes i hånda etter matchen. Faen heller. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Bayern spiller knapt på halv maskin og halvfull kontroll hele tiden . Dommeren var helt på bærtur, og det flaksemålet Arsenal kom ikke etter en tabbe fra dommer, måtte være med vilje. Ingen kan være så blind . Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Classy. Kleint. Wenger har mistet all respekt fra meg det siste året. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Oppskrytt at man skal hilse på hverandre uansett. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Oppskrytt at man skal hilse på hverandre uansett. Hvordan er det oppskrytt at man skal hilse på hverandre etter kampen? Den dagen respekt for motstanderen forsvinner fra fotballen, da kan jeg love deg at denne sporten ikke kommer til å være brøkdelen av så populær den er nå. Respekt er essensiell uansett hvor man går i verden, fotballbanen ingen unntak. Å nekte å hilse på motparten etter å ha tapt en kamp vitner om en skikkelig tapermentalitet. Endret 20. februar 2013 av Latias 4 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Når to stykker banker hverandre nesten til døds i en ring, men fortsatt klarer å hilse på hverandre uavhengig av resultat, burde man ikke forvente mindre av gamle herrer på sidelinja av en kamp. 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Hvordan er det oppskrytt at man skal hilse på hverandre etter kampen? Den dagen respekt for motstanderen forsvinner fra fotballen, da kan jeg love deg at denne sporten ikke kommer til å være brøkdelen av så populær den er nå. Respekt er essensiell uansett hvor man går i verden, fotballbanen ingen unntak. Å nekte å hilse på motparten etter å ha tapt en kamp vitner om en skikkelig tapermentalitet. Respekt og respekt. Det er fult mulig å respektere den andre treneren uten nødvendig å måtte hilse på hverandre i etterkant av en kamp. Det gjøres jo KUN fordi det er noe dritt som en eller annen fyr har funnet ut at skal bety respekt. Men for å ta et eksempel: Synes du det er respekt å hilse på en annen, og i tillegg til å se bort og egentlig gi faen i at man egentlig hilser? Det er da like "respektløst" det som og ikke hilse i det hele tatt. Grunnen til at jeg sier det bare er oppskrytt at man skal hilse etter kamp er for noen lager en sak ut av en liten hilsen som ingen bryr seg om når den gjøres, men som blir en stor sak om den ikke gjøres. F.eks. i går, eller Suarez v Evra. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Tror du bommer litt når du påstår at dette er noe dritt en fyr har funnet på Emils. Å ta hverandre i hånda som et tegn på respekt er en sosial norm, dette er en skikk som har eksistert i ualminnelige tider før UEFA og FIFA osv. Dette er noe som er sosialt aksepert i det moderne samfunn, og det er derfor det reageres når Wenger enten glemmer seg eller sutrer seg inn i garderoben. Man skal for all del få synes hva man vil om saken, men ikke bli overrasket om det store flertallet er uenige med deg. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg er klar over det. Husker flere reagerte når NFF begynte med "Handshake for peace". Før kamp kan man sikkert hilse, men etterkamp har det liten mening. Som oftest er det veldig ampert og at en trener (Wenger i dette tilfellet) går inn i tunnelen frustrert og forbannet uten å ha hilst på Bayern sin trener synes jeg er helt greit. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Det er et soleklart svakhetstegn å gjøre det som Wenger gjorde i går. Jeg hadde skjønt det om Bayern hadde vunnet på kontroversielt vis eller at Arsenal hadde blitt bordømt osv. Men det var ingen grunn til å vri seg unna. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Det har like stor mening etter kamp som før, da man bruker det som et fysisk "bevis" på at kampen er ferdig, og at man går av banen med respekt for hverandre som motstandere og kollegaer. Igjen, kamputøvere gjør det etter å ha banket møkka ut av hverandre, hvorfor er det så galt at vi gjør det i fotball også? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Nå er fotball som regel ikke sammenlignbart med andre sporter. Da det er flere ting fotballspillere holder på med som man (ut ifra andre sporter) ikke skjønner. Deriblant at man ikke klarer flere kamper på en uke uten å bli sliten, eller tåler ikke å bli taklet, filming osv. Men ja, jeg skjønner poenget ditt og alt det. Jeg bare sier at det blir ofte blåst opp til en mye større sak enn hva det egentlig er. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Han var vel bare forbanna. Alle har vel vært i en situasjon hvor man er så sur at alt annet bare forsvinner i en sky av I DONT FUCKING CARE! De hilsa sikkert etterpå eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå