Stefan_B Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Syntes ikke det der var noe særlig gult kort for å være ærlig. Minimal kontakt.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg syntes det så ut som om Martinez ble holdt tilbake og at han kunne ha rukket å klarere, men jeg så det om igjen noen ganger nå og jeg tror nok jeg må forandre mening. Lenke til kommentar
chainreaction Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Endelig. Ramsey er da faen ingen ving. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Fy faen for en redning! Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Ta ut Podolski? Er det så lurt da? Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Redning? Hvilken redning? Han stod der bare, flaks. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Redning? Hvilken redning? Han stod der bare, flaks. For en sjanse, mente jeg… Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Ta ut Podolski? Er det så lurt da? Han blir jo "alltid" tatt ut. Alle kanter på Arsenal blir tatt ut minimum 20 min før slutt. Endelig. Ramsey er da faen ingen ving. Har han spilt ving? :s Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) 1-3! Endret 19. februar 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
chainreaction Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Han blir jo "alltid" tatt ut. Alle kanter på Arsenal blir tatt ut minimum 20 min før slutt. Har han spilt ving? :s Podolski glir inn mot midten og Ramsey går opp på venstrevingen? Kan hende jeg surrer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Game, set and match! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Hohoho. Herlig! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Podolski glir inn mot midten og Ramsey går opp på venstrevingen? Kan hende jeg surrer. Jeg vil nok tro det er mer for å dekke rom i så fall, samt å dekke for at Vermalen ikke akkurat er den fødte venstreback. Men jeg har bare sett på med ett øye i dag egentlig. Han ligger nå sentralt når Bayern har ballen? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg vil nok tro det er mer for å dekke rom i så fall, samt å dekke for at Vermalen ikke akkurat er den fødte venstreback. Men jeg har bare sett på med ett øye i dag egentlig. Han ligger nå sentralt når Bayern har ballen? Du treffer spikeren på hodet. Han gjorde dette i dag og i mine øyne gjorde han en helt utmerket jobb. Sammen med Koscielny var han vår beste spiller der ute på gresset. Milevis bedre enn Arteta imho. Forøvrig byttet Wenger idiotisk i dag nok en gang. Podolski og Ramsey av fremfor å bare ta av Arteta og få innpå Rosicky.. Podolski burde ha spilt spiss i kveld. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg synes Walcott kunne kommet seg ut på kanten der han hører hjemme, og heller kutte innover i banen om det er rom der, fremfor å forsøke det motsatte. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Det er så mange ting å utsette på dette laget og klubben atte.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Gleder meg til Lennon krever å få spille spiss jeg. Skjer sikkert neste gang han skal ha ny kontrakt. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Altså: Trikset med å spille med Walcott på topp er vel å faktisk spille noen baller i bakrom, men istedet spiller vi som om vi skulle hatt van Persie på topp og Cesc bak han. Walcott som spiss kan fungere, men ikke når hele laget og formasjonen er bygd opp til en helt annen type fotball. Er ikke uten grunn til at jeg ønsker meg Jovetic inn.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Er det noen på Bayern som ikke har gult nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Arsenal har da mange flere gule. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå