Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Bayern Munchen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Podolski glir inn mot midten og Ramsey går opp på venstrevingen? Kan hende jeg surrer.

Jeg vil nok tro det er mer for å dekke rom i så fall, samt å dekke for at Vermalen ikke akkurat er den fødte venstreback. Men jeg har bare sett på med ett øye i dag egentlig. Han ligger nå sentralt når Bayern har ballen?

Lenke til kommentar

Jeg vil nok tro det er mer for å dekke rom i så fall, samt å dekke for at Vermalen ikke akkurat er den fødte venstreback. Men jeg har bare sett på med ett øye i dag egentlig. Han ligger nå sentralt når Bayern har ballen?

Du treffer spikeren på hodet. Han gjorde dette i dag og i mine øyne gjorde han en helt utmerket jobb. Sammen med Koscielny var han vår beste spiller der ute på gresset. Milevis bedre enn Arteta imho.

Forøvrig byttet Wenger idiotisk i dag nok en gang. Podolski og Ramsey av fremfor å bare ta av Arteta og få innpå Rosicky.. Podolski burde ha spilt spiss i kveld.

Lenke til kommentar

Altså: Trikset med å spille med Walcott på topp er vel å faktisk spille noen baller i bakrom, men istedet spiller vi som om vi skulle hatt van Persie på topp og Cesc bak han.

Walcott som spiss kan fungere, men ikke når hele laget og formasjonen er bygd opp til en helt annen type fotball.

Er ikke uten grunn til at jeg ønsker meg Jovetic inn.. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...