Corporal Jenkinson Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Emirates Stadium 19.02.2013 - Klokka 20:45! Dommer: Svein Oddvar Moen Mest sannsynlige lagoppstillinger: Arsenal: Szczesny Sagna, Koscielny, Mertesacker, Vermaelen Arteta, Ramsey Wilshere Walcott, Podolski, Cazorla Bayern: Neuer Lahm, Van Buyten, Dante, Alaba Martinez, Schweinsteiger Muller, Kroos, Ribery Mandzukic Håper vi legger cupfadesen bak oss og slår til med en klasseforestilling mot det sterke tyske storlaget Bayern! Tips: 1-1; Walcott - Mandzukic. Endret 18. februar 2013 av cfthompson Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Beklager å måtte skuffe dere, men dette blir slakt fra ende til annen. Bayern vinner med minst et par mål. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Må ha denne i mine innlegg. Spår 0-5, evt. 1-5 om Walcott får inn en scoring. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Jojo-laget som vi er så blir jeg ikke overrasket om vi vinner på hjemmebane. Blir heller ikke overrasket om vi taper med to-tre mål. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Seriøst, norsk dommer? De greier jo alltid å ødelegge viktige kamper. Øvrebø og Hauge for å nevne noen, til og med gjengen som dømte Newcastle forrige uke. Når skal UEFA lære at norske dommere i Europa ikke fungerer? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Seriøst, norsk dommer? De greier jo alltid å ødelegge viktige kamper. Øvrebø og Hauge for å nevne noen, til og med gjengen som dømte Newcastle forrige uke. Når skal UEFA lære at norske dommere i Europa ikke fungerer? La oss ikke nevnte Terje Hauge? Hmm.. Nei skeptisk, men forrige gang Moen dømte Arsenal så var han god. Får håpe det samme gjelder i morgen. Ellers tror jeg også som deg at det blir tap, men når kampen starter i morgen så er jeg selvfølgelig evig optimist! C'mon you reds! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Her blir det bare ett lag på banen. Slipper nok inn 3–4 mål minst. Tipper 1–6 Endret 18. februar 2013 av Benbjo Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Med schalke kampene i bakhodet så blir dette tøft. Ser frem til kampen, men har ikke de altfor høye forventingene for en gangs skyld. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Hvorfor skrive Bayern Munich? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Gleder meg til kamp og for å se Wengers strategi, framstøt og kampstil i en slik viktig kamp. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Hvordan ligger dere an på backene med tanke på at Monreal ikke kan spille og Santos(?) ble sendt ut på lån? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 Hvorfor skrive Bayern Munich? I blame FIFA Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 BM er store favoritter, men håper vi kan overraske. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Det er under et døgn til kampstart og jeg skjelver ballene av meg, frykter total ydmykelse. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Er det en klubb det er ’ok’ å bli ydmyket av, så er det Bayern. En fantastisk fotballklubb med en fantastisk gjeng spillere. 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Tror og håper på en forrykende kamp med mange mål. Over 4 mål totalt. Også kult at Svein Oddvar Moen er dommer. De gangene jeg har sett han dømme har han vært god. Blir litt for dumt om alle norske dommere skal utelates pga. tidligere norske dommere som har vært dårlige. Satser på at SOM representerer Norge på en god måte. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Som nøytral seer tror jeg dette blir en underholdende kamp. Bortelaget er i kjempeform, og tipper de tar dette ganske greit, 3-1 til Bayern. Endret 19. februar 2013 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Tipper denne 8-delskampen blir avgjort i kveld. Arsenal vil få det vanskelig på Alianz (selv om det er null stress å slå Bayern der) med å hente inn de bortemålene som Bayern får med seg i dag. Lenke til kommentar
Kose Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Tipper Arsenal tar dette 4-2, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå