ancient_scars Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 ca % for det er vel 0 i Norge, selv om vi har masse våpen lovlig pr idag kan jeg ikke huske lest noe sted at det har skjedd ennå her tillands.. Det var det som var poenget mitt. Jeg trives godt her i Norsovjet. Selv om vi har "masse" våpen her til lands er det fremdeles ubetydelige mengder sammenlignet med USA. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Det var det som var poenget mitt. Jeg trives godt her i Norsovjet. Selv om vi har "masse" våpen her til lands er det fremdeles ubetydelige mengder sammenlignet med USA. ja, så med andre ord et forbud mot våpen i Norge er ikke noe vits,da vi har gode regler pr idag. Takk. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 ja, så med andre ord et forbud mot våpen i Norge er ikke noe vits,da vi har gode regler pr idag. Takk. Det har aldri vært snakk om et forbud mot våpen i Norge. Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg