Gå til innhold

Hvor mye er dette verdt?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lurer på dere IT-eksperter der ute om hvor mye dette utstyret er verdt? Kjøpte det i mai 2011.

AMD Phenom II X4 955

MSI 870A-G54, AM3-Socket

Gigabyte GeForce GTX 460 1GB

Silver Power SP-SS620M 620W

Western Digital 1TB

Ønsker at dere kan oppgi pris på hver enkel del, og en samlet pris.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sannsynligvis mye mindre enn du tror.

Hvis du skal selge til en som har litt peiling, ca 200kr per ting, 1000 lappen totalt? Muligens 300 for PSU.

Problemet ditt er at du får splitter nye deler i samme, eller bedre, kategorien for bare bittelitt mer penger. Få som gidder å kjøpe brukt da med mindre det er latterlig billig.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Sannsynligvis mye mindre enn du tror.

Hvis du skal selge til en som har litt peiling, ca 200kr per ting, 1000 lappen totalt? Muligens 300 for PSU.

Problemet ditt er at du får splitter nye deler i samme, eller bedre, kategorien for bare bittelitt mer penger. Få som gidder å kjøpe brukt da med mindre det er latterlig billig.

Der fikk jeg meg et sjokk. Trodde jeg skulle få rundt 2500 kr for alt det der... skal nok klare å få solgt den til rundt 2000 kr til noen venner av meg.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg lurer på dere IT-eksperter der ute om hvor mye dette utstyret er verdt? Kjøpte det i mai 2011.

AMD Phenom II X4 955

MSI 870A-G54, AM3-Socket

Gigabyte GeForce GTX 460 1GB

Silver Power SP-SS620M 620W

Western Digital 1TB

Ønsker at dere kan oppgi pris på hver enkel del, og en samlet pris.

Jeg så etter en prosessor til et lite prosjekt TG 2012 og fikk akkurat samme som du har der til 200,- brukt.

Når det gjelder pc komponenter, så går utviklingen veldig fort framover, komponenter blir fort utdaterte. Og det er ikke alltid like fristende å kjøpe brukt heller.

Hvor gammel er du, siden du skal være så "snill" og selge den for 2000 til en av dine "venner" ?

Endret av ole a
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...