Joachim_F Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Kilde hevder Sony vil bruke Gaikai. Les hele saken Endret 18. februar 2013 av TST Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Gleder meg til den 20. feb! 1 Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Blir flott hvis det eneste de viser er en oppdatering til deres move kontroller elns. Hehe med all denne hypen kommer Sony til å gå konkurs hvis de ikke leverer noe bra eks ny konsoll. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Når starter konferansen - norsk tid? Jeg planlegger å få med meg denne 2 Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Det vil neppe være noen grunner til at håndholdte Vita ikke skal kunne strømme PS3-spill Vita mangler både L3 og R3 (altså muligheten til å registrere et knappetrykk ved å trykke på styrespakene), samt L2 og R2 (de analoge knappene nederst på kontrolleren til PS3). Selv om dette til en viss grad kan kompenseres for ved hjelp av berøringsflatene foran og bak på Vitaen, så er det ingen god løsning. Stiller meg derfor litt tvilende til at dette vil skje. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 ' timestamp='1361204629' post='20240312']Når starter konferansen - norsk tid? Jeg planlegger å få med meg denne Midnatt Lenke til kommentar
mwn Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 hvordan fungerer dette med spill man har kjøpt til ps3? Må man kjøpe de på nytt i skyen? 1 Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Som det står i saken vet vi ikke enda hvordan Sony tenker å løse dette, men det er flere plausible alternativer. Tiden vil vise. Endret 19. februar 2013 av TST Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Det vil neppe være noen grunner til at håndholdte Vita ikke skal kunne strømme PS3-spillVita mangler både L3 og R3 (altså muligheten til å registrere et knappetrykk ved å trykke på styrespakene), samt L2 og R2 (de analoge knappene nederst på kontrolleren til PS3). Selv om dette til en viss grad kan kompenseres for ved hjelp av berøringsflatene foran og bak på Vitaen, så er det ingen god løsning. Stiller meg derfor litt tvilende til at dette vil skje. MGS2 og 3 spiller kjempebra med Vita's kontrollsystem, så ser ingen grunn til at det ikke skal være mulig med PS3-spill også. Forøvrig tipper jeg at diskbasert bakoverkompatibilitet kan vi bare glemme, finnes ingen måte å sjekke om du virkelig eier en disk eller om du har lånt den hos en venn(mtp streaming). Derimot, eier man den digitale PSN-versjonen av et spill tror jeg Sony vil få vanskeligheter med å nekte oss tilgang og tvinge oss til å betale på nytt. Endret 19. februar 2013 av Samaritan Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Skjønner ikke hvorfor alle skal lage så stor sak om konsollen har bakoverkompatibilitet, eller ikke. Om man kjøper denne konsollen er det for å spille nye spill. Alt annet kan man spille på forgjengeren. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 MGS2 og 3 spiller kjempebra med Vita's kontrollsystem, så ser ingen grunn til at det ikke skal være mulig med PS3-spill også. Forøvrig tipper jeg at diskbasert bakoverkompatibilitet kan vi bare glemme, finnes ingen måte å sjekke om du virkelig eier en disk eller om du har lånt den hos en venn(mtp streaming). Derimot, eier man den digitale PSN-versjonen av et spill tror jeg Sony vil få vanskeligheter med å nekte oss tilgang og tvinge oss til å betale på nytt. Det hadde vært mulig å kreve at du har platen i konsollen mens du spiller versjonen fra skyen, men mtp bransjens syn på bruktsalg er det vel lite sannsynlig. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Skjønner ikke hvorfor alle skal lage så stor sak om konsollen har bakoverkompatibilitet, eller ikke. Om man kjøper denne konsollen er det for å spille nye spill. Alt annet kan man spille på forgjengeren. Jeg har lite ønske om å ha masse bokser stående i stua, med ekstra sett av det ene og det andre, jeg kaster ut konsoller med en gang emulering fungerer tilfredsstillende. AtW Lenke til kommentar
ReconThunder Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Håper eg ikkje må kjøpe ps3 spilla på nettskya får å spille dei. Kanskje man må berre ta inn ps3 disken vist du har den i konsollen så registreres spillet på din konto eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå