Gå til innhold

Musematte,tastatur og mus?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- Ikke velg noe trådløst!

For noe tull. MX700 funger ypperlig, og denne er trådmus. All diskrimineringen av trådløse muser er bare noe tull. Kjøper du kvalitet, altså dyre trådløse produkter får du glimrende produkter. Har prøvd både MX500 og MX700, og de fungerer identisk, selv om sistnevnte er trådløs.

Lenke til kommentar

- Ikke velg noe trådløst!

For noe tull. MX700 funger ypperlig, og denne er trådmus. All diskrimineringen av trådløse muser er bare noe tull. Kjøper du kvalitet, altså dyre trådløse produkter får du glimrende produkter. Har prøvd både MX500 og MX700, og de fungerer identisk, selv om sistnevnte er trådløs.

Det kalles en motsigelse!

Jeg har også prøvd MX500 og MX700 mot hverandre, og jeg kan love deg - Det er PÅ LANGT NÆR det samme i Q3 og CS. Greit nok på Warcraft, men det ikke under presisjonssikting og kjappe bevegelser.

Lenke til kommentar
ja skatez lønner seg. :yes:

btw.

Microsoft ix 3.0

func surface 1030

er den BESTE kombinasjonen man kan få :]]

Hør hør!

Det kalles en motsigelse!

Jeg har også prøvd MX500 og MX700 mot hverandre, og jeg kan love deg - Det er PÅ LANGT NÆR det samme i Q3 og CS. Greit nok på Warcraft, men det ikke under presisjonssikting og kjappe bevegelser.

Ja det har du helt rett i! :yes:

Lenke til kommentar

MX500 og func er GROMT! Har du mx500 og func trenger du ikke skatez.. men det hjelper kanskje noen prosent...

Tastatur: MS wireless natural.. ingen over, ingen ved siden!!!

Dette er trådløst, men det er bare bra.. er jo ikke samme mengde data som må overføres ved et tastatur...

Lenke til kommentar

Har MX300, fUnc 1030 og mouseskatez. Syns det er en ypperlig kombinasjon! Skatez er kanskje ikke helt nødvendig, men de gir en mye mykere og bedre gli-følelse, etter jeg prøvde skatez har jeg ikke klart meg uten! :smile: (men uansett er det smak og behag, både Intelli 3.0, mx500/300 er alle bra muser,) Speedpad og everglide er elendige! De er meget bra i 2-3 uker, før de blir så slitt at de ikke funker lenger (Har brent meg på det ja... :grumpy:) fUnc 1030 er et must :yes: , er laget av en mykere og bedre plast..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

hvorfor i alle dager anbefaler alle func??

func blir jo bølgete og slitt på en måned, gummien tåler ikke fukt og må nesten klippes av der hvor du har håndleddet og selve flaten blir så fort nedslitt at det ikke er morsomt.

kjøp icemat, steelpad, everglide, ratpad, allsop ettellerannet, bare ikke func :evil:

hilsen tidligere func-eier

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...