Tanoy Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Heisann, jeg har følgt med på 24 før, men nå husker ikke hvilken episode jeg har kommet til. Så jeg lurer på om jeg bare kan hoppe til for eks Season 2, ep1, for det er så kjedelig og begynne på season 1, ep1. Mister jeg mye av sammenhengen hvis jeg begynner for eks rett på season 2. Men vet dere om noen andre kjekke serier som er noe det samme som 24, ikke prison break. Og ikke har så grevli mange episoder. Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Sesongene er vel uavhengige av hverandre så vidt jeg husker. Andre lignende serier kan f.eks være Homeland? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Det går greit det vil jeg tro. Men det skjer jo ting i den første sesongen som har følger i sesong to, og kanskje sesong tre og fire og hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 (endret) Sesongene er mer eller mindre uavhengige av hverandre, men det er elementer som går igjen og ting som henger sammen som gjør at du helt klart har mest glede av å ha sett alt i riktig rekkefølge. Det jeg sliter litt med å forstå her, er at du mener det er kjedelig å begynne på starten, og at du vil ha lignende serier som ikke har så mange episoder. Hvorfor er det et problem at det er mange episoder? Har du det travelt med å bli ferdig med serien? Endret 22. februar 2013 av Nevnarion Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Det gjennomgåande er i så fall karakterane. I dei første sesongane meiner eg det var noko sånt, som var viktig for sesongen. Dei første sesongane er best etter mi meining, så eg forstår ikkje kvifor du vil hoppe over dei. Lenke til kommentar
kattepiss Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Har selv sett alle sesonger tre ganger til nå. Synes den første egentlig er nokså kjip. Egentlig kan du se hvilken som helst sesong, da hver har egen handling. Men ville sett fra starten om første gangen. Selv synes jeg de beste er fra 5 og opp. Jack er mer "badass" i de. Favoritten min er 7 eller 8'ern. De første er ikke dårlige heller, men synes det er hakket for mye om Kim og all "ungdoms-problemene" der. Men det er min mening. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 De første er ikke dårlige heller, men synes det er hakket for mye om Kim og all "ungdoms-problemene" der. Men det er min mening. Forsåvidt enig i det. Kim-greiene er bare vanvittig irriterende, husker jeg hadde lyst til å hoppe over de partiene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå