AnonymDiskusjon Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 jeg er en gutt på 17 år som hadde sex for første gang her forleden. I ettertid har jeg begynt å lure på når det er "vanlig" å komme? er det vanlig å komme når hun gir en bj i begynnelsen og etterpå kjøre på, eller kun komme i selve akten? Anonym poster: c44657b01ea42ba7d0c621a34365bc89 Lenke til kommentar
Christer-alexander Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 gi og ta.. med det mener jeg at hun skal nyte det hun også! blir jo forferdelig kjedelig for jenta om du bare peiser på og gjør deg ferdig uten og gi henne noe tilbake Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Det skrives mye rart om sex og mange både tror de holder ut mye lengre enn de faktisk gjør, eller lyver om det. Tiden er avhengig av alder, erfaring, tenning, fysisk helse og en del andre ting. Når du er 17 år og har sex første gang er det forståelig om du ikke holder lenge. "Vanlig" tid er alt mellom ett minutt og noen minutter. Jo bedre helse du er i, jo lengre holder du som regel, og etter hver utløsning holder man som regel også lengre hver gang. Lenke til kommentar
Populært innlegg TEE Skrevet 18. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 18. februar 2013 jeg er en gutt på 17 år som hadde sex for første gang her forleden. I ettertid har jeg begynt å lure på når det er "vanlig" å komme? Etter ca. 4 sekunder. 13 Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Nei, mer normalt med 5 sekunder nå.. Men må man, så må man.. Så kan du heller komme en gang til etterpå. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 Problemet var jo ikke det å ikke komme (jeg kom ikke under bj), men spørsmålet var om det er vanlig å komme en gang under bj først? Anonym poster: c44657b01ea42ba7d0c621a34365bc89 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Om man blir sugd først bør det være en del av forspillet. Spar heller orgasmen til selve samleiet. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Det fins vel for faen ikke noe "vanlig" svar her din dott 2 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Det er ingen fasit på dette - man gjør det man ønsker. Det er ikke alle som suger engang. Helt greit å bli sugd til en orgasme. Helt greit å få orgasme både i enern og toern. Helt greit å bli runka til orgasme. Helt greit å knulle brystene til orgasme ..... men etter dette tar du en 10 min pause og kjører på igjen Det som er det viktigste er at dere kommuniserer og finner ut hva dere selv vil - kun du og partner som besitter 'fasit' for dere. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Finnes ingen fasitsvar her. Er det snakk om "en kjapp en" kan det være en bj du får uten at det er planlagt og om den andre parten ikke forventer at det skal ekspandere lenger er det helt greit å komme. Er det mer romantisk date og dere begynner smått og ta på hverandre, så holder du deg gjerne til dere kommer til samleie. Samleie kan vare fra noen få minutter til mange minutter. Ikke vær redd for å spørre dama om hva hun mener. Lenke til kommentar
Den åttende profet Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Det er jo enkelt. Først suger hun deg, så knuller du henne i misjonær, doggy, reversert kujente og en valgfri stilling. Hun får tre orgasmer mens knullingen pågår, du merker det på den helt vanvittige stønningen. Så avslutter du med å sende ladningen din midt i fleisen på henne. Dette er ungdomskolepensum. Skjerpings!! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg