Adivia Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Jeg kjøpte meg akkurat Far Cry 3 fra PS3 Store. Nedlastingen er på 6,3gb men den vil ikke la meg laste ned, får bare feilbeskjeden "Ikke nok ledig systemminne". Sletta alle spilla jeg hadde på HDD'en fra før og tilnærmet alle lagrede saves. Gikk så inn på systeminformasjon og der står det jeg har 10gb / 74gb ledig så jeg prøvde laste ned igjen men det gikk ikke. So what gives? Jeg skjønner ikke helt hva som tar opp 64gb for jeg har ingen spill igjen på ps3'en , og jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan laste ned et spill som tar 6,3gb når jeg har 10gb ledig. Litt kjedlig å kjøpe et spill i dyre dommer så kan jeg ikke laste ned engang sadface QQ Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Ville forsøkt å formatere harddisken. Ettersom du uansett ikke har noe på den skal ikke det være noe problem Gjøres under instillinger->Systeminstillinger om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
almazy Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Tror nok det Mixy sier er løsningen. Når du lurer på hva som tar opp plass, er det ofte spilldata som blir lagret i tillegg til saves på din ps3. Det kan ta mye plass etterhvert. Verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) det som tar plass er spillet siden det trenger 12.6gb ledig plass for nedlasting og installering... ps3'en trenger alltid det dobbelte av spillets orginale størrelse. Endret 19. februar 2013 av 64Zombie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå