ThorSuth Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 da var de første tutorialene lagt til. Lenke til kommentar
ThorSuth Skrevet 24. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2013 Da har vi fått en video som forklarer campaignen, Ser satans bra ut! Lenke til kommentar
ThorSuth Skrevet 30. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2013 Da var spillet fullt lansert, har spilt konstant siden betaen ble sluppet men campaignene er digge. Prøv å forsvare skandinavia med bare norge sverige og danmark i den siste om du tør. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Prøvde akuratt spillet og hadde helt glemt at jeg skrev navnet mitt i en tråd på det offisielle forumet. Plutselig dukket jeg opp som lagfører for ett oppklaringslag 1 Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Caimpaign'n er utrolig kjedelig men MP er veldig veldig bra! Eneste spiller jeg spiller fortiden.... Lenke til kommentar
Kinnarps Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Gøy å se at det er noen andre norske som spiller dette geniale spillet. For de som ikke har prøvd det så minner det om en realtime versjon av Risk, bare et par hakk mer avansert. Selv spiller jeg bare MP, og da helst 2v2. Poster det decket jeg bruker mest; infantry heavy med Bradley og heli support. Fungerer utmerket mot det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå