Gå til innhold

«Jeg vil ikke ha noen sigøynere om bord. Vennligst gå av»


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tør jeg påpeke at Regjeringen har klart å få på plass et tyveriforbud?

 

hehe

Poenget er om man i tillegg innfører et tiggerforbud kan man håndheve det ved grensen, ulike busslaster osv, samt i Oslo by. Tyveriforbud, selvsagt har vi det, men i og med at Romanifolket topper tyveristatistikken, ser vi at de benytter tigging som innpass til andre former for inntekt i tillegg.

 

Innføring av feks tiggerlisenser i Norge vil kunne gi narkomane et fristed for romanere som hetser dem, tvinger de vekk og et Oslo som ikke er overfyllt av jobbtiggere som er til en pest og plage for alle.

 

Turister ler av naiviteten våres.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

hehe

Poenget er om man i tillegg innfører et tiggerforbud kan man håndheve det ved grensen, ulike busslaster osv, samt i Oslo by. Tyveriforbud, selvsagt har vi det, men i og med at Romanifolket topper tyveristatistikken, ser vi at de benytter tigging som innpass til andre former for inntekt i tillegg.

 

Innføring av feks tiggerlisenser i Norge vil kunne gi narkomane et fristed for romanere som hetser dem, tvinger de vekk og et Oslo som ikke er overfyllt av jobbtiggere som er til en pest og plage for alle.

 

Turister ler av naiviteten våres.

 

Du skjønte ikke poenget til Skatteflyktning, og det overrasker meg ikke. Et forbud er en særdeles dårlig måte å møte et problem på.

 

Narkomane blir hetset og tvingt vekk romanere? Hvilken verden er det du lever i? Politiet hetser og tvinger vekk narkomane. Overrasker meg ikke at du kommer fra Halden.

Endret av Shrooms
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du skjønte ikke poenget til Skatteflyktning, og det overrasker meg ikke.

 

Narkomane blir hetset og tvingt vekk romanere? Hvilken verden er det du lever i? Politiet hetser og tvinger vekk narkomane. Overrasker meg ikke at du kommer fra Halden.

 

Du er såklart treg som et brød, og skjønner uansett ikke hva folk sier til deg.

Ikke lenge siden VG hadde en artikkel hvor det sto om at narkomane ble hetset vekk av Romanifolket

 

Narkomane i Oslo har tilgang til å selge blader ol, og andre løsninger ville dukke opp med tiggerlisens.

Og jeg kommer ikke fra Halden ditt mehe.

 

Og en ting til, sist du skrev til meg ville du gjerne møtt meg IRL, står det tilbudet fortsatt?

 

For det er tydeligvis lett å være tøff i kjeften her inne ser jeg!

.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Narkomane blir hetset og tvingt vekk romanere? Hvilken verden er det du lever i? Politiet hetser og tvinger vekk narkomane. Overrasker meg ikke at du kommer fra Halden.

Kanskje på tide å oppdatere seg litt på hva som skjer rundtomkring? Skal ikke mer enn et år eller to tilbake før man er helt utdatert hva dagens situasjon gjelder.

http://www.aftenposten.no/meninger/Det-er-deres-by-na-7122460.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du er såklart treg som et brød, og skjønner uansett ikke hva folk sier til deg.

Ikke lenge siden VG hadde en artikkel hvor det sto om at narkomane ble hetset vekk av Romanifolket

 

Narkomane i Oslo har tilgang til å selge blader ol, og andre løsninger ville dukke opp med tiggerlisens.

Og jeg kommer ikke fra Halden ditt mehe.

 

Og en ting til, sist du skrev til meg ville du gjerne møtt meg IRL, står det tilbudet fortsatt?

 

For det er tydeligvis lett å være tøff i kjeften her inne ser jeg!

.

 

Haha, morsomme gutt. Ro deg ned litt.

 

Beklager min feil knyttet til at du kommer fra Halden, syns så tydelig du skrev det.

 

Ja, du kan sikkert masse om narkomane og deres situasjon. Du virker som den typen som ser over dine egne interesser for å hjelpe andre. Slutt å fremstill deg som en skytsengel, du hater tydeligvis sigøynere som mange andre har gjort opp igjennom åra. Men du er ikke noe bedre enn en helt hverdagslig rasist, du bare tør ikke innrømme det.

 

Jaja, bare å møte meg i virkeligheten. Tilbudet står, for resten av livet ditt hvis du vil. :) Jeg er ikke noe mer tøff i kjeften her enn det jeg ville vært i virkeligheten.

Endret av Shrooms
Lenke til kommentar

Kanskje på tide å oppdatere seg litt på hva som skjer rundtomkring? Skal ikke mer enn et år eller to tilbake før man er helt utdatert hva dagens situasjon gjelder.

http://www.aftenpost...na-7122460.html

 

At det er konkurranse om tiggerplassene er noe helt annet enn at de blir hetset og tvingt vekk fordi evt. sigøynere ser ned på dem. Politiet tvinger dem vekk og hetser dem, fordi folk som dere vil ha "rene gater". Men selvsagt, sigøynere er mennesker. Vi behandler hverandre ikke så utrolig bra, men dere er ikke noe bedre.

 

Jeg har sett nordmenn gå opp med 500-lapper i trynet på tiggere vifte med dem, for å så gå videre. Jeg regner med at slike mennesker er folk som dere, folk som har alt de trenger, men allikevel klager på at noen "tar noe fra dem".

Lenke til kommentar

Haha, morsomme gutt. Ro deg ned litt.

 

Beklager min feil knyttet til at du kommer fra Halden, syns så tydelig du skrev det.

 

Ja, du kan sikkert masse om narkomane og deres situasjon. Du virker som den typen som ser over dine egne interesser for å hjelpe andre. Slutt å fremstill deg som en skytsengel, du hater tydeligvis sigøynere som mange andre har gjort opp igjennom åra. Men du er ikke noe bedre enn en helt avrage rasist, du bare tør ikke innrømme det.

 

Jaja, bare å møte meg i virkeligheten. Tilbudet står, for resten av livet ditt hvis du vil. :) Jeg er ikke noe mer tøff i kjeften her enn det jeg ville vært i virkeligheten.

 

Jeg er oppvokst i Oslo, ser daglig utviklingen der og kjenner folk i rusmuiljøet, politiet og andre med ulike funksjoner som har disse miljøene på sin dagsorden.

Ikke snakk om noen englefunksjon her, men et fokus på at vi har profesjonelle tiggere fra Romania som igjen er underlagt sine klanledere og har satt tigging i system med at bana ikke skal oppdras til annet.

Dette er en enorm ukultur som jeg mener man fra EU-hold bør søke å få bukt med, og derfor starte med barna. Sette dem i skole under tilsyn, da foreldrene ser disse som sin inntektskilde osv.

 

I Oslo bedriver romanifolket i stor grad hets av Norske tiggere. De blir truet vekk, eller usynliggjort ved at de stiller seg foran og lager sitt ut av det.

 

Vet du at prostitusjon av sine kvinner, og til og med barn er avdekt i romanimiljøet?

 

I fjor sommer var det en artikkel som gikk på at kvinnene med bøssene satt på strategiske steder, som ved minibanker da de memorerte koder, fulgte med på uttak, hvem osv.

Det utnytter det de har, og straffene her til lands gangner dem.

 

Så hvordan vil du få bukt med Romanifolkets problem? Kom med løsingsforslag om du har noen!

 

Og til det andre, vær jævlig forsiktig med hva du legger opp til!

Endret av Zenzer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

At det er konkurranse om tiggerplassene er noe helt annet enn at de blir hetset og tvingt vekk fordi evt. sigøynere ser ned på dem. Politiet tvinger dem vekk og hetser dem, fordi folk som dere vil ha "rene gater". Men selvsagt, sigøynere er mennesker. Vi behandler hverandre ikke så utrolig bra, men dere er ikke noe bedre.

 

Jeg har sett nordmenn gå opp med 500-lapper i trynet på tiggere vifte med dem, for å så gå videre. Jeg regner med at slike mennesker er folk som dere, folk som har alt de trenger, men allikevel klager på at noen "tar noe fra dem".

Kan ikke se at denne narkomane fra Oslos gater, som opplever dette hver dag, klager over verken "folk med 500 lapper" eller at politiet hetser dem. Det er helt klart hvem han føler seg hetset av.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så hvordan vil du få bukt med Romanifolkets problem? Kom med løsingsforslag om du har noen!

 

Og til det andre, vær jævlig forsiktig med hva du legger opp til!

 

Fordel godene rettferdig på verdensbasis, hadde løst veldig mange av problemene i verden. Problemet i dag er at vi har altfor mye, vi må senke vår levestandard. Det hadde også løst problemet ditt, ettersom det ikke hadde blitt like attraktivt å komme hit. Det er selvsagt mange andre grunner til å redusere vår levestandard.

 

Skal jeg være jævlig forsiktig? Hva er det du skal gjøre? Haha, du snakker om å være tøff på nettet? Igjen, du er morsom.

Lenke til kommentar

Kan ikke se at denne narkomane fra Oslos gater, som opplever dette hver dag, klager over verken "folk med 500 lapper" eller at politiet hetser dem. Det er helt klart hvem han føler seg hetset av.

 

Ja, MAN ser klart hvem som hetser hvem. Og Romanifolket utnytter at Norske narkomane er svake og forsvarsløse:

Fra art:

Han hører ofte historier fra gata som beskriver en til tider spent konflikt mellom romfolk som tigger, og norske rusmisbrukere. Historiene omfatter blant annet ran.

- Mange av selgerne våre er i svak fysisk form. I tillegg går de ofte med kontanter, noe som gjør dem utsatt for ran fra rumenske tiggere, sier han.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10058442

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan ikke se at denne narkomane fra Oslos gater, som opplever dette hver dag, klager over verken "folk med 500 lapper" eller at politiet hetser dem. Det er helt klart hvem han føler seg hetset av.

 

Hva er det du snakker om? Politiet har for et år siden startet et omfattende 5-års program med å holde narkomane borte fra gitte steder i Oslo by. De blir jaget vekk, det er et faktum. Dette er en del av Oslo kommunes måte å forebygge narkotikaforbruk på, ikke det at det gir noen mening.

 

Nå har du oppdatert meg på det som har med sigøynere som tar tiggerplassen til narkomane. Narkomane som burde fått det de trenger helt gratis. Da kan jeg oppdatere deg litt: http://www.osloby.no/nyheter/Politiet-har-bortvist-rusmisbrukere-13046-ganger-pa-1_5-ar-7052802.html

Lenke til kommentar

Fordel godene rettferdig på verdensbasis, hadde løst veldig mange av problemene i verden. Problemet i dag er at vi har altfor mye, vi må senke vår levestandard. Det hadde også løst problemet ditt, ettersom det ikke hadde blitt like attraktivt å komme hit. Det er selvsagt mange andre grunner til å redusere vår levestandard.

 

Skal jeg være jævlig forsiktig? Hva er det du skal gjøre? Haha, du snakker om å være tøff på nettet? Igjen, du er morsom.

 

 

Trenger ikke fordele goder som i din fantasiverden, men man kan fint få bukt med Romanifolkets tiggerkultur ved å still dem til ansvar, sikre ungene deres en utdanning gjennom tilsyn og få igang en fruktbar utvikling som verdensborgere med fremtid de kan gjøre noe ut av selv uten å reke gatelangs, uutdannet, fattig og omtrent pari.

 

Fattigdom kan bekjempes i dette henseendet med slike krav.

Romanina har tilbudene til dette folket, goder har vert dem fordelt om og om igjen, men kulturen bare vokser, så dine argumeter holder ikke vann.

 

Og slutt drit deg ut, du er en gammal gubbe uten muligheter her med meg, deta veit du!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, MAN ser klart hvem som hetser hvem. Og Romanifolket utnytter at Norske narkomane er svake og forsvarsløse:

Fra art:

Han hører ofte historier fra gata som beskriver en til tider spent konflikt mellom romfolk som tigger, og norske rusmisbrukere. Historiene omfatter blant annet ran.

- Mange av selgerne våre er i svak fysisk form. I tillegg går de ofte med kontanter, noe som gjør dem utsatt for ran fra rumenske tiggere, sier han.

http://www.vg.no/nyh...?artid=10058442

 

At det er et høyt konfliktnivå mellom to interessegrupper som vil ha det samme, men som har veldig lite av det er ikke veldig overraskende. Jeg snakker selvsagt om penger.

Lenke til kommentar

Trenger ikke fordele goder som i din fantasiverden, men man kan fint få bukt med Romanifolkets tiggerkultur ved å still dem til ansvar, sikre ungene deres en utdanning gjennom tilsyn og få igang en fruktbar utvikling som verdensborgere med fremtid de kan gjøre noe ut av selv uten å reke gatelangs, uutdannet, fattig og omtrent pari.

 

Fattigdom kan bekjempes i dette henseendet med slike krav.

Romanina har tilbudene til dette folket, goder har vert dem fordelt om og om igjen, men kulturen bare vokser, så dine argumeter holder ikke vann.

 

Og slutt drit deg ut, du er en gammal gubbe uten muligheter her med meg, deta veit du!

 

Fantasiverden, jepp. Det er der jeg lever. Er koselig da, du skal ikke bli med?

 

Vinningskriminalitet forsvinner hvis du gir alle det de trenger, og jo det er mulig. Du skal stille folk til ansvar fordi du har en trang for rettferdighet, typisk vestlig tankegang. Hvem har gjort deg til en person som kan dømme andre? Du er bare et stakkarslig sansesenter som prøver å tolke omverdenen, men i ditt hodet er du sikkert best i verden. Sånn som de fleste mennesker tenker. Eksperter på selvbedrag, er det dere er.

 

Du kan ikke bekjempe fattigdom ved å tvinge folk til å ikke være fattige, er du stokk dum? Seriøst?

 

Slutt å drite meg ut? Men jeg er jo så godt i gang. Er jeg en gammal gubbe? Det tror jeg du er den første som kaller meg. Men altså, har du lyst til å møte meg så står tilbudet altså ;)

Lenke til kommentar

At det er et høyt konfliktnivå mellom to interessegrupper som vil ha det samme, men som har veldig lite av det er ikke veldig overraskende. Jeg snakker selvsagt om penger.

 

Nei, konfliktnivet består av en kultur av Romanifolk som har null interesse av å finne løsninger for et bedre liv, men som trakasserer de som har det vondest av alle, nemlig de narkomane.

 

Ser du sliter med begrepene her.

 

Og i de tilfeller narkomane har blitt bortvist av Politi, har det skjedd omtrent uten klager, da de vet de har vert til stor sjenanse for folk flest, både på ulike offentlige plasser i oslo, samt resturanter, butikker mm.

Det er en helt naturlig reaksjonsform for Politiet, og de narkomane skjønner det helt selv. Da hjelper det lite at du forsøker stråmennlegge at de blir hetset av politiet osv.

Useriøst som vanlig fra deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fantasiverden, jepp. Det er der jeg lever. Er koselig da, du skal ikke bli med?

 

Vinningskriminalitet forsvinner hvis du gir alle det de trenger, og jo det er mulig. Du skal stille folk til ansvar fordi du har en trang for rettferdighet, typisk vestlig tankegang. Hvem har gjort deg til en person som kan dømme andre? Du er bare et stakkarslig sansesenter som prøver å tolke omverdenen, men i ditt hodet er du sikkert best i verden. Sånn som de fleste mennesker tenker. Eksperter på selvbedrag, er det dere er.

 

Du kan ikke bekjempe fattigdom ved å tvinge folk til å ikke være fattige, er du stokk dum? Seriøst?

 

Slutt å drite meg ut? Men jeg er jo så godt i gang. Er jeg en gammal gubbe? Det tror jeg du er den første som kaller meg. Men altså, har du lyst til å møte meg så står tilbudet altså ;)

 

Sr du fortsetter finne på egne håpløst fantasifulle meninger både ang meg og ang at du faktisk ikke fatter og begriper hva Romanifolket er for en kultur. Skjønner at det har med evner å gjøre. Ikke så mye du kan lære da hehe

 

Jeg dømmer en kultur, en kultur lagt opp av klanledere, og fulgt opp av voksne som kun ser tigging og parasittering på andres velferd som inntektskilde.

Mulighetene i Romania er tilstede for at barna deres kan få utdanning og komme seg videre til nye former for inntekt, som skattebetalere og således samfunnsnyttige borgere.

Men dette forstår ikke du så mye av, gjør du vel, gamlefar?

 

Du gir vel villig fra deg none kroner og tror du har gjort dem en tjeneste, stakkarne?

 

Nei du, det er synd i barna, sm blir fratatt alle muligheter som er, i det å kunne bli voksne med relle muligheter til egne fruktbare liv.

Norge blant mange EU land gil titalls millioner i året, dessverre til ingen nytte, da romanifolket har satt tigging i system, og ikke en eneste klanleder er villig til å gi fra seg sine inntektskilder.

Endret av Zenzer
Lenke til kommentar

DA VARA RASSSISMME!! Kjøss meg i ræven og pell dere til helvete tilbake til det jævla skjithølet dere kom fra og slutt å forurense byene våres.

 

Eller noe i den duren? :0)

 

Har ikke vært rent få ganger det satans pakket har kommet med en kopp opp i tryne på meg og spør "Penga penga". Nei, få deg en jobb ditt satans late faen...

Endret av Lolliken
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva er det du snakker om? Politiet har for et år siden startet et omfattende 5-års program med å holde narkomane borte fra gitte steder i Oslo by. De blir jaget vekk, det er et faktum. Dette er en del av Oslo kommunes måte å forebygge narkotikaforbruk på, ikke det at det gir noen mening.

 

Nå har du oppdatert meg på det som har med sigøynere som tar tiggerplassen til narkomane. Narkomane som burde fått det de trenger helt gratis. Da kan jeg oppdatere deg litt: http://www.osloby.no...ar-7052802.html

Ikke bland sammen narkomane med åpenlys omsetting av narkotiske stoffer. det er ikke noen automatikk i å blir bortvist dersom man er narkoman. Dersom man åpenlyst bedriver salg/kjøp i forsamlinger blir man bedt om å bryte opp. Uansett har ikke dette noe å gjøre med tiggersituasjonen og romafolkets inntog i Oslo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...