J. Verlander Skrevet 19. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2013 Hvis du ikke har noe imot å miste norske rettigheter hvis noe er feil så. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2013 Hvis jeg kjøper en iPad 4 fra USA, da mister jeg de fem årene med reklamasjonsrett. Hva skjer hvis den detter i bakken å får fult av riper ? Blir det veldig dyrt? Kan hende jeg kjøper en fra USA der er de jo halvparten av prisen som er Norge! Beklager for en annen post ,så ikke den andre. Sitter på mobil. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2013 Kjøp i norge, husk at padda skal innom Onkel Toll også. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2013 Men trur ikke tollen er nesten 2000 kr (?) Skal til Sverige til helga , er iPad's billigere der? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 19. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2013 Men trur ikke tollen er nesten 2000 kr (?) Skal til Sverige til helga , er iPad's billigere der? Ikke no nevneverdig. Sparer kanskje noen hundrelapper Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2013 Skal sjekke er 13 år , for meg er noen hundrelapper billigere kjempebra Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2013 I Sverige er reklamasjonsretten 3 år? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2013 Slapp av mann, ingen grunn til å bumpe i hytt og helvete Etter ett raskt søk på google ser det ut til at det er 3 års reklamasjonsrett på alle varer i Sverige ja. 1 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2013 Må jeg dra tilbake til sverige for å reparere den da , eller kan jeg gjøre det på hvilkensomhelst butikk i Norge? Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2013 Noen som vet om noen elektrobutikker i Charlottenberg? Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 20. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2013 Trur jeg heller kjøper våpen for 4000 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 21. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2013 bump Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2013 Ble en svart, nydelig iPad 4 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. februar 2013 Burde jeg installere jailbreak? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2013 Hva savner du ? Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 27. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 Veit ikke, mange sier det er et pluss og jailbreake. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 27. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 At noen i det hele tatt gidder å skrive at iPad er gammeldags var en fin en. Nevn ett eller tolv Android nettbrett som har tilgang til så mye tilbehør, musikkrelaterte apper som faktisk fungerer da Android ikke klarer timing mens iPad er laget for musikk fra bunn av.Samtidig kan dere sikkert ta fram en liste over norske og utenlandske aviser, magasiner etc som finnes til iPad vs Android. Specs betyr ikke en dritt så lenge det ikke kan brukes til noe... 2 Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 28. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2013 At noen i det hele tatt gidder å skrive at iPad er gammeldags var en fin en. Nevn ett eller tolv Android nettbrett som har tilgang til så mye tilbehør, musikkrelaterte apper som faktisk fungerer da Android ikke klarer timing mens iPad er laget for musikk fra bunn av.Samtidig kan dere sikkert ta fram en liste over norske og utenlandske aviser, magasiner etc som finnes til iPad vs Android. Specs betyr ikke en dritt så lenge det ikke kan brukes til noe... Helt enig og kunne ikke sagt det bedre. Hadde selv et Android brett som jeg bytta til Ipad, å har aldri vært mer fornøyd, å hadde iphone hatt større skjerm hadde jeg kjøpt den, men holder meg til Note 2 sålangt, å er fornøyd med det Lenke til kommentar
stigzy Skrevet 2. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2013 Jeg ville ikke jailbreaket enheten. Har nettopp hatt jailbreak i over 1 mnd på iphone 4 og iPad 3. Begge ble veldig treg med tiden og mer og mer app crash. Har nå gjennopprettet til originalen og er mye bedre. Har dog også kjøpt iPad mini i stedet for iPad 3! Angrer ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå