Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kjøpe iPad eller vente?

neeeeii

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg kjøper en iPad 4 fra USA, da mister jeg de fem årene med reklamasjonsrett.

Hva skjer hvis den detter i bakken å får fult av riper ? Blir det veldig dyrt?

Kan hende jeg kjøper en fra USA der er de jo halvparten av prisen som er Norge!

Beklager for en annen post ,så ikke den andre.

Sitter på mobil.

Lenke til kommentar

At noen i det hele tatt gidder å skrive at iPad er gammeldags var en fin en.

Nevn ett eller tolv Android nettbrett som har tilgang til så mye tilbehør, musikkrelaterte apper som faktisk fungerer da Android ikke klarer timing mens iPad er laget for musikk fra bunn av.Samtidig kan dere sikkert ta fram en liste over norske og utenlandske aviser, magasiner etc som finnes til iPad vs Android.

Specs betyr ikke en dritt så lenge det ikke kan brukes til noe...

• Liker 2
Lenke til kommentar

At noen i det hele tatt gidder å skrive at iPad er gammeldags var en fin en.

Nevn ett eller tolv Android nettbrett som har tilgang til så mye tilbehør, musikkrelaterte apper som faktisk fungerer da Android ikke klarer timing mens iPad er laget for musikk fra bunn av.Samtidig kan dere sikkert ta fram en liste over norske og utenlandske aviser, magasiner etc som finnes til iPad vs Android.

Specs betyr ikke en dritt så lenge det ikke kan brukes til noe...

Helt enig og kunne ikke sagt det bedre.

Hadde selv et Android brett som jeg bytta til Ipad, å har aldri vært mer fornøyd, å hadde iphone hatt større skjerm hadde jeg kjøpt den, men holder meg til Note 2 sålangt, å er fornøyd med det

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke jailbreaket enheten. Har nettopp hatt jailbreak i over 1 mnd på iphone 4 og iPad 3. Begge ble veldig treg med tiden og mer og mer app crash. Har nå gjennopprettet til originalen og er mye bedre. Har dog også kjøpt iPad mini i stedet for iPad 3! :) Angrer ikke!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...