neeeeii Skrevet 18. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2013 Hei! Hei! Jeg har tenkt meg en tur til expert imorra å kjøpe meg en iPad 4. Det jeg lurer på om det snart kommer en ny iPad? Burde jeg vente ? Er iPad 4 mye bedre enn iPad 2 ? Å nei , det blir ikke kjøp av noe annet dyrt nettbrett. Takker på forhånd ! Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 18. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2013 Å nei , det blir ikke kjøp av noe annet dyrt nettbrett. Du vet at iPad er et av de dyreste nettbrettene? 2 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2013 Bump !! Ja , mente annet dyrt crappy andorid Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 18. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2013 Bump !! Ja , mente annet dyrt crappy andorid Det er IPad'en nå er de gammeldagse dyre crappy nettbrettene. Makan til gammeldags og overpriset. 2 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 18. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2013 Er forresten lite vits i å bumpe hvert kvarter, ikke SÅ mye aktivitet rundt her. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2013 Hva hadde dere kjøpt ? Lenke til kommentar
Axxa Skrevet 18. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2013 Kjøp Ipad 4. Det blir enklere å selge, om du ønsker å oppgradere når noe nytt kommer senere. Jeg valgte 64gig versjonen for 5290,- Jeg har brukt nok av tid på å sjekke tester på diverse forums og fant ut at til mitt spillebruk/film er apple sitt nettbrett best. Android er ikke der enda i mine øyne, når bare en brøkdel av spill/applikasjoner er optimalisert til å virke uten bugs etc fra når du mottar maskinvaren, (Peker på Nexus 10). Det kommer i posten i dag, men jeg skal sende dette i retur, da jeg var lur og velge postoppkrav. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2013 Kommer ikke til å selge den , er ikke så optatt av å ha det beste. Hvor kjøpte du din iPad? Lenke til kommentar
Axxa Skrevet 18. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2013 Kommer ikke til å selge den , er ikke så optatt av å ha det beste. Hvor kjøpte du din iPad? Jeg kjøper min i butikk (spaceworld). Liker å kunne levere den tilbake i butikk om noe er galt i etterkant. Du har også Elkjøp, Expert, Telebutikken. Tror alle har flere på lager. Lenke til kommentar
Axxa Skrevet 18. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Kommer ikke til å selge den , er ikke så optatt av å ha det beste. Hvor kjøpte du din iPad? Råder deg til å kjøpe siste generasjon (ipad 4) da de siste oppdateringer vil kreve mindre av maskinvaren, enn om du går for f.eks (ipad 2). Husker jeg hadde Iphone 3S og ikke hadde mulighet til å dra nytte av de nyeste funksjonene i apple sitt i'OS.... Man må selvsagt ikke oppdatere, men da burde du også kutte ut å synke med itunes. Endret 18. februar 2013 av Axxa Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2013 Da trur jeg at jeg kjøper en etter på jeg ! Lenke til kommentar
Axxa Skrevet 18. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2013 Da trur jeg at jeg kjøper en etter på jeg ! Gjør det! Jeg gleder meg selv som en unge. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2013 Skal du kjøpe eller har du kjøpt ? Lenke til kommentar
Axxa Skrevet 18. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2013 Skal du kjøpe eller har du kjøpt ? Jeg skal hente min etterpå jeg. 40 min, så er jeg en stolt eier av ipad 4 Førstemann til mølla! Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2013 Du vinner får ikke kjøpt før 5 tiden hehe Lenke til kommentar
Microprosessor Skrevet 18. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2013 Hei! Hei! Jeg har tenkt meg en tur til expert imorra å kjøpe meg en iPad 4. Det jeg lurer på om det snart kommer en ny iPad? Burde jeg vente ? Er iPad 4 mye bedre enn iPad 2 ? Å nei , det blir ikke kjøp av noe annet dyrt nettbrett. Takker på forhånd ! En ny iPad kommer (nesten) garantert, men det er nok ikke store forskjeller fra 4. generasjon. Jeg har ikke, men anbefaler deg iPad 4. Du kan senere oppdatere og få nye funskjoner dersom der skulle komme en ny iPad. iPad 2 har ikke Bluetooth 4, Retina Display og Siri. Batteritiden er det samme. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2013 Åssen er iPad'en ? Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 19. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg fikk min igår, utrolig bra skjem, raskere på alt, blir bare mindre og mindre bruk av laptopen hadde Ipad1 så for min del var dette en skikkelig oppgradering! Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2013 Fikk ikke kjøpt igår får ikke kjøpt før på Fredag :( Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2013 Ser de selger iPad 16GB med wifi forbilligerde enn en iPad 2. Lønner det seg å kjøpe fra usa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå