Cuneax Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Det sosiale nettverket ble angrepet. Facebook utsatt for sofistikert hackerangrep Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Al-Qaeda making comeback...on FACEBOOK? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 hvis nå fasebook er så usikker hvorfor er det da så mye snakk om at man bur ha konto der ? Lenke til kommentar
SVD Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Å bare vent til Kina faceraper deg og skriver: "Åååå jeg har lyst på tisselur!!!" Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 hvis nå fasebook er så usikker hvorfor er det da så mye snakk om at man bur ha konto der ? Selv har jeg aldri hørt at man bør ha en facebook konto. Har hørt at mange ønsker å slutte å bruke facebook, men det er en annen sak. Har selv en facebook konto og er innom der kanskje 5-6 ganger i måneden, men likevel så føler jeg ikke at jeg må eller at jeg går glipp av noe viktig. Lenke til kommentar
Tripple4 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=v-Ts7Tk5tKI&feature=youtube_gdata_player Altså, ikke noe ordentlig nyhet. Jarvis er awesome. Endret 19. februar 2013 av Tripple4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå