Joachim_F Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Taktisk skytespill skal lanseres i år. Les hele saken Lenke til kommentar
ReconThunder Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 You're in my spot, sir. Gleder meg veldig siden Swat 3-4 og Rainbow Six er nokon av mine favoritt spel. Lenke til kommentar
0crysis Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Hadde glemt de spillene, er så utrolig lenge siden. Godt de lager et nytt lignende spill nå - Swat 4 var jo kjempe gøy 1 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Var med og backet, gleder meg som faen. Håper det når storheten som var Raven Shield. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Får håpe de har tatt mye fra tidlig Socom inn i den serien der, da kan det bli bra Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Hadde glemt de spillene, er så utrolig lenge siden. Godt de lager et nytt lignende spill nå - Swat 4 var jo kjempe gøy Swat 4 var herlig! Spiller det fortsatt med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Husker den. De ville ha fått mye mer hvis de hadde greid å lage en kompetent presentasjonsvideo, det er jeg sikker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå