lulz11 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) har hartvig nissen et bra skolemiljø? og helt ærlig, er lærerne og elevene på skolen flinke? de samme spm. gjelder om lamberseter vgs også. er offentlig skole bedre enn privat?altså læringen. mvh en forvirret vgs- søker :/ ps. skal valgte studiespess som førstevalg. vennligst svar så fort som mulig Endret 18. februar 2013 av heyo2 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Det spørs nok helt hva du legger i et godt skolemiljø. Hartvig har lenge hatt ryktet for å ha et sammensveiset, men spesielt miljø. Har vært der to ganger og det er ganske mye sære og forskjellige typer folk. Jeg ser ingen grunn til at lærerne skal være noe dårligere på Hartvig enn på andre skoler, så hvis du vurderer Hartvig burde du nok kanskje ta deg en tur innom skolen i et friminutt og se/prate litt med folk. Som sagt så er det et ganske sært miljø, så anbefaler deg ikke å starte der uten at du har troen på å passe inn. Lenke til kommentar
lulz11 Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 tusen takk for svaret, men hva med lambarseter? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Lambertseter vet jeg ingenting om. Er det noe spesiellt ved disse to skolene, ettersom det er de eneste to du nevner? Lenke til kommentar
lulz11 Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) jeg skal søke studiespess, og midlertidig har jeg 4,42 i snitt. jeg lurer bare på hvilke skoler som har gode lærings- og sosialmiljø som jeg kan komme meg inn på med det snittet jeg har nå.. Så har du anbefalte skoler i oslo så tar jeg dem gjerne imot:) Endret 18. februar 2013 av heyo2 Lenke til kommentar
lulz11 Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 Lambertseter vet jeg ingenting om. Er det noe spesiellt ved disse to skolene, ettersom det er de eneste to du nevner? jeg skal søke studiespess, og midlertidig har jeg 4,42 i snitt. jeg lurer bare på hvilke skoler som har gode lærings- og sosialmiljø som jeg kan komme meg inn på med det snittet jeg har nå.. Så har du anbefalte skoler i oslo så tar jeg dem gjerne imot:) Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Det er jo veldig mange skoler med godt miljø å velge mellom, men for meg blir det helt umulig å anbefale noe uten å kjenne deg. Har du ingen venner som skal begynne på VGS med samme utgangspunkt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå