Aetius Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Og det er alle kundenes bilder også. FotoKnudsen er reddet Lenke til kommentar
ChappyD Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Mangler 3 nuller i antallet lagrede bilder i minnebanken Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 Ooops. me fix! Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Tror jammen jeg nevnte det meste av dette i forrige artiklene for 3 dager siden. Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Min første tanke er at om noen er avhengig av å hente bildene de har lastet opp til FotoKnudsen så må de sjekke "sikkerhetskopi" i ordlista... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Min første tanke er at om noen er avhengig av å hente bildene de har lastet opp til FotoKnudsen så må de sjekke "sikkerhetskopi" i ordlista... Ekte menn tar ikke backup - men de gråter mye. Men fra spøk til revolver: Det er skremmende hvor mye som ikke sikkerhetskopieres i de tusen hjem, og hvor lite oversikt folk har over hvor på harddiskene sine de lagrer ting. Humla suser stort sett, virker det som. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Er det slik at når man går i butikken for printe ut, kan man samtidig laste ned bildene til bildebanken? Det kan jo være de som overhode ikke bruker PC. Det er eneste logiske og fornuftige forklaringen for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg