Tronder84 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Jeg vurderer å kjøpe en billig cd-spiller til min bil. Har sett på Pioneer DEH-4500BT, og den virker helt kurrant. Den er også ganske billig. Jeg bruker min iPad eller iPhone til å spille musikk fra når jeg kjører. Nå må jeg bruke en AUX-ledning, men denne Pioneerspilleren skal man kunne spille trådløst (via Bluetooth). I tillegg skal det være trådløs handsfree på denne. Noen som har noen erfaringer med denne? Hvis jeg hører på musikk via min iPhone mens jeg kjører, og det ringer i telefonen. Fader musikken ned og jeg kan snakke over høytaleranlegget da? Er mikrofonen på spilleren eller festes et annet sted i bilen? Håper noen har noen erfaringer. Takk:) Lenke til kommentar
SuperBlackBird Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Ja fungerer ganske bra, musikken dempes og innringers stemme går over på høyttalerne. Mikrofonen må du feste, jeg trakk opp min over rattet og opp A-stolpen og festet mikrofonen på toppen av stolpen. Fungerer veldig bra så lenge du snakker litt høyere enn vanlig og tydelig. Endret 18. februar 2013 av SuperBlackBird Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå