samobil Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Jeg fikk nettopp en ny pc med amd hd 7970 ghz. Begynte å spille bf3 med 60+ fps hele tiden, men etter en stund begynte jeg å merke at plutselig ville fult av trær fylle mapet i et sekund eller to og deretter bare forsvinne. Jeg lurer derfor på om dette bare er en glitch med spillet eller om noe er galt med grafikkortet? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 regner med at du har siste versjon av skjermdriveren? Har du tukla litt med innstillningene i BF3 for og se om det hjelper? Lenke til kommentar
samobil Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 Jeg har de siste skjerm driverne ja, men har ikke tuklet noe med innstillingene. Skal tukle litt og se hva som skjer Lenke til kommentar
Sebbz Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Prøv å gå tilbake til en stabil driver. Beta drivere har en tendens til å komme med et par merkelige bugs noen ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå