weebl Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 I en alder av 23 så er det virkelig på tide at jeg får ordna meg med billappen, jeg trenger hele pakken fra traffikalt grunnkurs og utover. Er det noen som kan anbefale noen greie kjøreskoler i Trondheim? helst noen som er lokalisert i nærheten av sentrum. Skal ikke være noe problem med finansieringen av lappen, har masse oppsparte midler men hvor mye bør jeg regne med å måtte ut med for hele pakka? og hvor lang tid bør jeg regne med at det tar om jeg hiver meg på første mulige grunnkurs og får kjørt på jevnt med opplæring og timer framover? Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Hvor mange kjøretimer du trenger avhenger av hvor fort du lærer, og om du har muligheten til øvelseskjøre mye. Har du mulighet til å øvelseskjøre mye er det ikke sikkert du trenger ekstra kjøretimer utenom det obligatoriske, men har du ingen mulighet må du nok ha en del kjøretimer. Hvor fort du får utført all kjøring og er klar til oppkjøring avhenger selvfølgelig av hvor fort du lærer, men også hvor fort skolen kan tilby. De fleste kan tilby et intensivkurs, der du utfører alt på kort tid. Dog pleier dette å koste litt ekstra. (Tror jeg) Mitt tips er at du nå med engang finner en trafikkskole og melder deg på trafikkalt grunnkurs, og sier du vil starte med kjøring osv med engang. Deretter leser du til teoriprøven og tar denne, da kan du bestille oppkjøring. Og får du bestilt oppkjøring har skolen en plan der de legger opp kjøretimene til når du har oppkjøring. Skulle du ikke være klar for oppkjøring kan de nok bytte den, slik at du får litt senere. Prisen vil variere, men jeg kan tenke meg at det for din del kommer på rundt 22-26k. Og tiden vil nok være 1-3 måneder. Kommer veldig an på. Merk også at noen distrikter har veldig lang ventetid på oppkjøring, noen steder er det faktisk 3 måneder. Hvilken trafikkskole i Trondheim du burde velge, det har jeg ikke noe gått svar på. Men hvis det økonomiske ikke er et problem ville jeg ikke valgt den billigste. Noen fokuserer kun på å ha det billig, og det går ofte utover kvaliteten. Det kan fort bli dyrt Håper dette hjalp! Lenke til kommentar
hean Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Har selv brukt Heimdal Trafikkskole når jeg la en E på sertifikatet mitt, de kan anbefales. Er etter det jeg vet også Trondheims største trafikkskole så noe bra har de vel gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå