Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama slo opp...


Anbefalte innlegg

 

 

Bra at du kommer deg videre. Hadde du fortsatt gråtet over henne ville jeg også blitt deprimert. Men som en mann til en annen mann. Fint at du ikke lenger sørger. Masse fisker i havet som venter på å bli fisket opp.

 

Ja, I hear you, da jeg startet denne tråden ville jeg ha henne tilbake, det var det jeg ville finne ut, men nå har jeg istedet akspetert og innsett at det er over og mest sannsynelig blir det aldri noe igjen, og det er ikke noe å sitte å vente på! Ja det er sårt, men har alltids andre som bryr seg om meg og vil være med meg og støtte meg, da bruker jeg heller litt tid med dem! Thanks for the advice!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen slår opp med noen fordi de har mye lekser.

Har hørt mange rare forklaringer før, men denne tar kaka:)

Synnes egentlig veldig synd om deg, det er aldri kjekt å miste dama si.

Det er alltid en tung periode etter ett slik brudd, men vi mennesker har det med å komme tilbake. Kom deg ut med venner og finn på andre ting som gjør at du glemmer å tenke på dama.

Er helt sikker på at du vil finne en ny jente som passer bedre for deg:) ikke gi opp håpet.

Lenke til kommentar

 

Har hørt mange rare forklaringer før, men denne tar kaka:)

Synnes egentlig veldig synd om deg, det er aldri kjekt å miste dama si.

Det er alltid en tung periode etter ett slik brudd, men vi mennesker har det med å komme tilbake. Kom deg ut med venner og finn på andre ting som gjør at du glemmer å tenke på dama.

Er helt sikker på at du vil finne en ny jente som passer bedre for deg:) ikke gi opp håpet.

 

That's what I do! Trener, er med venner osv. Det som er litt vanskelig er at mange av mine venner er hennes også, bla bestekompisen hennes som jeg ser ofte, det er litt merkelig å ha han i samme rom og vite at han sannsyneligvis vet så mye mer enn meg, både på godt og vondt. Men som jeg har nevnt tidliggere så fikk jeg en liten prat med han, og da fikk jeg vite endel ting om henne som jeg visste, men ikke at det var så ille. Så det har jo hjulpet meg å komme videre ved å finne ut disse tingene!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har masse "lekser" (arbeidskrav på høgskolen) ! Men jeg har bare sakt ifra til min bedre halvdel at han må være tålmodig og la meg bli ferdig med det berget av jobb jeg har foran meg, noe han respekterer. Kan vel trygt si at forholdet vårt ikke blir første pri, men sånn er livet.

 

Enkelte føler at det blir mye press, det å være kjærester og skoleflink samtidig.

Lenke til kommentar

Jeg har masse "lekser" (arbeidskrav på høgskolen) ! Men jeg har bare sakt ifra til min bedre halvdel at han må være tålmodig og la meg bli ferdig med det berget av jobb jeg har foran meg, noe han respekterer. Kan vel trygt si at forholdet vårt ikke blir første pri, men sånn er livet.

 

Enkelte føler at det blir mye press, det å være kjærester og skoleflink samtidig.

 

Har skjønt det ja! Skulle ønske hun hadde gjort det samme med meg, at hun bare sa det med en gang heller enn at jeg måtte dra det ut av henne!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...