Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ny når det gjelder recording og editing av gameplay.

Åsså har jeg nå nylig starta opp med opplastning av videoer på youtube,

Noen av dere som har peiling på hvordan jeg kan markedsføre kanalen min i starten? jeg har planer om å laste opp nye videoer hver uke, for det meste Battlefield 3 gameplay av ulike varianter.

Setter pris på alle svar!

Her er kanalen min: teatiz hvis du har lyst å ta en titt og støtte en nykommer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Start med å legge til mange tags som har med innholdet å gjøre, da er det mye større sjangse å dukke opp på søk o.l. En annen ting som kan hjelpe er å sende videoene som video response på mer kjente/mer sette videoer. Mange reklamerer for kanalene sine i kommentarfeltet til kjente videoer, men de får som oftest mye "hate" for å "spamme". Du kunne også snakket engelsk i videoene, da flere forstår det.

Det er alt jeg kommer på i farta. Håper det var til hjelp :)

Lenke til kommentar

Start med å legge til mange tags som har med innholdet å gjøre, da er det mye større sjangse å dukke opp på søk o.l. En annen ting som kan hjelpe er å sende videoene som video response på mer kjente/mer sette videoer. Mange reklamerer for kanalene sine i kommentarfeltet til kjente videoer, men de får som oftest mye "hate" for å "spamme". Du kunne også snakket engelsk i videoene, da flere forstår det.

Det er alt jeg kommer på i farta. Håper det var til hjelp :)

Takk for raske tips :)Skal se hva jeg får til!

Lager du gode nok filmer så kan Hazard cinema kanskje gjøre noe for deg.

Tror jeg må litt opp i businessen før dem vil ha noe med meg å gjøre kan jeg tenke meg! men takk for tipset!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...