*F* Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Hei, kjøpte for litt siden et Logitech K400r trådløst tastatur Men jeg har et problem F1-F12 er alle kun mulige å bruke om jeg holder inne FN tasten. så om jeg skal oppdatere en webside er det FN-F5, skal jeg rename en fil er det FN-F2, skal jeg lukke et problem blir det FN-Alt-F4. Utenom F-taster er dem bare volum/hjemmeside/Søk osv, slike ting jeg og nesten ingen andre bruker. jeg ønsker enten å bytte om slik at det er disse volumkontroll osv som man må holde inne for å bruke FN, eller kanskje enda enklere, emulere at FN altid holdes inne. Er det noen som kjenner til om det er noen mulighet for dette? Eventuelt få f.eks "pause" til å bli "F8" osv? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 http://forums.logitech.com/t5/Keyboards-and-Keyboard-Mice/wireless-keyboard-k400-amp-k400R/td-p/925088 Se siste post... r står sikker for ridiculous :-/ Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 Godt å høre det ikke bare er meg som irriterer meg over dette ihvertfal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå