Misamisa Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Hvis du vurderer å legge deg inn frivillig så ikke gjør det! De kan gjøre om til tvang. Det er helt sykt. Man kommer seg ikke ut igjen og blir innesperret. Så tenk deg godt om, å bli fanget i psykriatien er ikke gøy! 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Du har det tydeligvis passe fritt, med tanke på hva du har tilgang til - PC og internett osv osv...? 1 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Du kommer deg ikke ut så lenge du er en fare for deg selv eller andre. Hvorfor ikke jobbe med å bli bra istedet for å kjempe mot de som prøver å hjelpe deg? 2 Lenke til kommentar
Misamisa Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 Du har det tydeligvis passe fritt, med tanke på hva du har tilgang til - PC og internett osv osv...? Passe fritt? Joa.. Jeg har en iPad med 3G. Hvor får du det fra at det ikke er lov på psykritisk avdeling? Jeg leser mange blogge om folk som er innlagt og alle de har Internett tilgang Lenke til kommentar
Misamisa Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 Du kommer deg ikke ut så lenge du er en fare for deg selv eller andre. Hvorfor ikke jobbe med å bli bra istedet for å kjempe mot de som prøver å hjelpe deg? Jeg er ikke til fare for meg selv eller andre!!! At jeg er tvangsingt er helt sykt Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Du leser altså om det, men har ingen erfaring fra der du er innlagt på det .... høres merkelig ut Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Det at du kan sitte og diskutere fritt på et fora som det her, kan jeg ikke tenke meg hjelper på ditt psykiske velvære. Jeg har sikkert ikke peiling på hva jeg snakker om, men jeg tror du hadde hatt godt av å slippe alle elektroniske dingser og klare deg med normalt sosialt samvær med andre medmennesker, og eventuelt en TV med NRK. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Jeg er ikke til fare for meg selv eller andre!!! At jeg er tvangsingt er helt sykt Du snakker om å ville dø hele tiden, og omtaler andre mennesker som levende døde osv. Du hallusinerer. Forstår du ikke det? Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Det er en grunn til at de gjør om fra frivillig til tvang.... men du er får syk til å skjønne det. Endret 17. februar 2013 av arsenalfan Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 (...) De kan gjøre om til tvang. (...) Jeg trodde da dette var allmennkunskap.Men heldigvis brukes ikke tvang så mye i Norge. Det brukes bare når det er ytterst nødvendig. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Here we go again...... Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 TS, hvor er du innlagt? Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Hvorfor starter du så mange like tråder, er du nekta å fortsette i en av de du har alt starta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå