elf_man Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 Etter å ha lest igjennom en haug av forum og artikler har jeg kommet fram til at Linux i seg selv ikke er problemet. Det som derimot gjør at de fleste av oss holder oss til Windows, er at selskapene selv ikke ser noen verdi i å bruke nevneverdig tid på å gjøre at sine produkter funker fint der. Så de som har god peiling på Linux vil det ha veldig lite å si, mens for resten av oss som kun ønsker å lære er det som å bli stukket i buken med en kniv og bli etterlatt alene 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Linux til gaming har jeg hørt for lenge nå, Linux tar over har jeg også hørt for lenge... nei, linux = dead for de fleste, bare wannabe coolguys som sitter igjen med linux. De må jo ha noe å si på forums for å virke cool. (egentlig kan de ingenting, bruker bare google for å finne svar) Er du smart så styrer du unna alt som har med linux å gjøre, er bare waste of time å lære seg det, må virkelig være spesielt interessert i det. Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Linux til gaming har jeg hørt for lenge nå, Linux tar over har jeg også hørt for lenge... nei, linux = dead for de fleste, bare wannabe coolguys som sitter igjen med linux. De må jo ha noe å si på forums for å virke cool. (egentlig kan de ingenting, bruker bare google for å finne svar) Er du smart så styrer du unna alt som har med linux å gjøre, er bare waste of time å lære seg det, må virkelig være spesielt interessert i det. 0/10 Lenke til kommentar
Quazer- Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Så headlinen og tenkte dette stemmer ikke, men så dreier det seg altså om å spille windows spill, som er noe helt annet. Kan man forøvrig kjøre linux spill i windows? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Kan man forøvrig kjøre linux spill i windows? Nei, med mindre det er skrevet portabelt. Noe *nix-devs stort sett er ganske flinke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå