Gå til innhold

Tips til kombinasjon skjorte og slips


Anbefalte innlegg

Hvis poenget er å se kul, men likevel litt mer classy ut enn en t-skjorte vil du se mye bedre ut med skjorte + blazer/jakke enn skjorte + slips. Til og med kun skjorte uten slips vil se bedre ut enn med slips. Og tro meg, mange jenter har bedre peiling på menns dresskoder enn mange menn har selv, og det blir lagt merke til hos de du evt. prøver å imponere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis poenget er å se kul, men likevel litt mer classy ut enn en t-skjorte vil du se mye bedre ut med skjorte + blazer/jakke enn skjorte + slips. Til og med kun skjorte uten slips vil se bedre ut enn med slips. Og tro meg, mange jenter har bedre peiling på menns dresskoder enn mange menn har selv, og det blir lagt merke til hos de du evt. prøver å imponere.

 

Hør på denne mannen. Det du planlegger er like ille som sneakers til dress.

Lenke til kommentar

Green Day

 

Dette du tenker på? http://www.bestfan.c...02/greenday.jpg (orket ikke resize for embed).

 

Hvis målet er å bryte alle kodekser som finnes, go ahead, men gå all in så du faktisk får frem poenget.

 

Skal gi deg et par vennlig råd ut fra personlig erfaring som du vil nyte godt av videre i livet:

 

Fra jeg var kanskje 13-17 år hadde jeg halvlangt krøllete hår (med fall). Jeg hater vennene mine den dag i dag, 10 år seinere for at INGEN var tøffe nok til å fortelle meg at jeg så helt forjævelig ut med den "frisyren". Jeg skjemmes over å se meg selv på gamle fotografier og klassebilder og blir direkte flau over meg selv. Men siden alle sa det var dødskult så beholdt jeg den selvsagt den gangen, intill jeg omsider kom på bedre tanker og dro av alt sammen.

 

Konkret:

1. Stol på deg selv. Les deg opp og lær deg de superenkle reglene. Ta det med deg og gjør egne valg for å sette et personlig preg på det. Det finnes TONNEVIS av inspirasjon på nettet til antrekk som ser bra ut, men likevel er "rocka" og følger reglene.

2. Ikke stol på vennene dine når det kommer til komplimenter. De aksepterer deg for den du er uansett hva du gjør. Det er ikke nødvendgvis at de lyver deg opp i trynet, men det de sier er ikke nødvendigvis en sannhet.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...