Bjørnli Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Noen som kan hjelpe meg og lage en simpel og clean/stilren logo? skulle vært en logo som det står 2 ord på. Send en pm for mer info hvis du har tid til dette =) så tar vi det derifra. Skal brukes på visittkort og skal bestå av svart og hvitt only Endret 17. februar 2013 av Bjørnli Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 ... Kan vi please holde tråden seriøs? selvfølgelig skal ikke teksta være "2 ord" men 2 ord som jeg oppgir pr pm. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Synes 2 ord -skissen var fin jeg. Ser ikke helt hva annet du forventer. Kanskje du skal være litt mer spesifikk til hva du ønsker? Blir litt som å si at jeg har behov for å komme meg fra A til B. Kan noen sett opp en guide for meg? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 Jeg skrev send pm så tar vi det derifra. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Hvorfor ta det på et åpent forum om du vil ha det privat? Da er du på feil arena 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Hvorfor ta det på et åpent forum om du vil ha det privat? Da er du på feil arena Hvor skal man spørre om hjelp hvis ikke på et åpent forum, og vil man være diskre så er det full mulig, at enkelte blir sure for at de ikke får tilfredsstilt nysgjerrigheten er deres problem ikke TS. Jeg ville nok heller rettet denne type forespørsel i chattetråden dog. 2 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2013 Takk nautica, ja, får prøve det gett. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Takk nautica, ja, får prøve det gett. Siden folk blir trigget av hemmelighetskremmeri burde du heller bare spørre om noen kan hjelpe deg, får du svar/hjelp så skriv "sender en PM til deg" Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Hvor skal man spørre om hjelp hvis ikke på et åpent forum, og vil man være diskre så er det full mulig, at enkelte blir sure for at de ikke får tilfredsstilt nysgjerrigheten er deres problem ikke TS. Om alle skulle ha opprettet tråder med "Jeg trenger hjelp til X, send meg en PM", så hadde forumet dauet ut veldig fort. Om folk lager en tråd, hvor folk legger inn gode svar, så slipper kanskje neste person spørre om akkurat det samme. han fikk forøvrig godt svar av Captain Ødegård, men virker ikke som trådstarter tar hjelpe han får seriøst. 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Om alle skulle ha opprettet tråder med "Jeg trenger hjelp til X, send meg en PM", så hadde forumet dauet ut veldig fort. Heldigvis er ikke alle like, og man har et fint mangfold her på forumet, men du ønsker sikkert og diktere absolutt alt som skal postes på forumet så det faller i din smak. Om folk lager en tråd, hvor folk legger inn gode svar, så slipper kanskje neste person spørre om akkurat det samme. Det er fornuftig, men det er bare et fåtall som leter frem gamle tråder, og det er faktisk bra eller så ville forumet dauet ut siden det ville bli veldig få nye tråder. han fikk forøvrig godt svar av Captain Ødegård, men virker ikke som trådstarter tar hjelpe han får seriøst. Jepp, like godt svar som du ga i din først post 1 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2013 Tror vi like greit kan legge tråden død jeg. Ikke noe nyttig som kan komme ut av dette videre nå. hvis noen føler for å hjelpe meg med en logo så får de ta kontakt 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå