Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Selge sex?

Selene_

Anbefalte innlegg

Nah, ikke noe poeng i å betale en mann for sex vel - kan jo få sex med nesten hvem som helst gratis om jeg vil. Det er jeg som vil ha betalt. :-)

Ok. Men er du klar for å konkurrere med profesjonelle horer da? menn som kjøper en opplevelse vil jo gjerne ha litt igjen for pengene, ikke bare et hull og et pent ansikt, men den ene fetishen mer skrudd enn den andre.

Hva tenker du om det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du kan gjøre bra business på diverse datingsider som er litt mindre seriøse, ala decate.no eller c-date. Tror du kan få en tusing eller to for et ligg elns, avhengig av hvor pen du er og hvor bra rykte du har

Ok. Men er du klar for å konkurrere med profesjonelle horer da? menn som kjøper en opplevelse vil jo gjerne ha litt igjen for pengene, ikke bare et hull og et pent ansikt, men den ene fetishen mer skrudd enn den andre.

Hva tenker du om det?

Mest av alt vil de vel bare ha noen å snakke med som kan late som om de liker dem og så har de sex etterpå. Varierer dog fra "krets" til krets, mtp det er såpass lyssky business etablerer man jo forskjellige typer faste kunder, så vidt jeg har forstått
Lenke til kommentar

Mest av alt vil de vel bare ha noen å snakke med som kan late som om de liker dem og så har de sex etterpå. Varierer dog fra "krets" til krets, mtp det er såpass lyssky business etablerer man jo forskjellige typer faste kunder, så vidt jeg har forstått

Tja, så her i avisen at 3 av 4 som blir bustet for å kjøpe sex, jobber i oljeindustrien. Tviler egentlig litt på at det er de såre og vanskeligstilte som kjøper mest sex, men de som har penger til "leketøy".

Lenke til kommentar

At folk er såre og vanskeligstilte har som oftest med andre ting å gjøre enn økonomi, som f.eks skilsmisser og familieliv og det er naturligvis de med penger som kan gjøre noe så dyrt. Ellers er det et helt hav av sosiologiske årsåker til at oljearbeidere skulle være horekunder som jeg velger å ikke ramse opp da de fleste er rimelig opplagte.

Lenke til kommentar

Du kan da gjøre det omtrent hvor som helst. Du trenger ikke bruke en annonseside engang, mange bruker bare chattesider. Hver eneste kveld er det nok av menn der med nick som "generøs eldre herre" som hinter til hva de er på utkikk etter.

Hvis du er norsk gjør det deg også mer etterspurt og du kan ta mer i timen enn normalt.

Lenke til kommentar

Moderatormelding

Inntil videre lar jeg denne tråden gå, men jeg ønsker å påpeke at vi kun vil godta konkrete besvarelser på trådstarter sitt spørsmål om hvor hun kan gå for å få hjelp med sitt spørsmål, samt evt. etisk diskusjon rundt dette.

Diskusjon.no skal ikke være et møtested for slik aktivitet. Av denne grunn vil vi ikke godta kommentarer som "Ta kontakt med meg på PM" eller liknende. Vi vil heller ikke godta at våre brukere tar kontakt med trådstarter på PM uoppfordret for å diskutere dette nermere.

Jeg gjør oppmerksom på at forumets retningslinjer også gjelder for PM, og at administratorer kan -ved klar misstanke- sjekke brukernes personlige meldinger (ref. retningslinjene).

Mvh. r2d290
-Moderator Endret av r2d290 waits for Obi-Wan
Lenke til kommentar

Inntil videre lar jeg denne tråden gå, men jeg ønsker å påpeke at vi kun vil godta konkrete besvarelser på trådstarter sitt spørsmål om hvor hun kan gå for å få hjelp med sitt spørsmål, samt evt. etisk diskusjon rundt dette.

Vil det si at du/dere tillater oss å linke til steder hvor TS kan selge seg selv?

Lenke til kommentar

Inntil videre - Ja.

Men avgjørelsen min kan bli overprøvet av en administrator. Vi har saken opp internt.

Begrunnelsen er den samme som at vi tillater at brukere linker til en nettside som tillater piratkopiering (dog ikke direktelinking til et konkret fil). Selvom man fra denne siden kan sette igang en prosess som er imot norsk lov, betyr ikke det at linking til denne siden er ulovlig.

Men ikke noe mer diskusjon om min avgjørelse nå. Videre reaksjoner kan tas på PM.

Lenke til kommentar

Inntil videre - Ja.

Men avgjørelsen min kan bli overprøvet av en administrator. Vi har saken opp internt.

Begrunnelsen er den samme som at vi tillater at brukere linker til en nettside som tillater piratkopiering (dog ikke direktelinking til et konkret fil). Selvom man fra denne siden kan sette igang en prosess som er imot norsk lov, betyr ikke det at linking til denne siden er ulovlig.

Men ikke noe mer diskusjon om min avgjørelse nå. Videre reaksjoner kan tas på PM.

Hei.

Vil bare opplyse om at nettsider som annonserer med sexsalg er fullt lovlige i Norge. Det er altså ikke kriminelt på noen måte. Jeg lurte/lurer bare på om noen brukere her vet om nettsider og evt. forum, chattekanaler, "datingsider" e.l. hvor dette er mulig - altså annonsere at man vil prøve å selge sex.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...